• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Valideren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimix69

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2011
Hallo,

Ik kan onder SOORT valideren en onder TYPE door valideren. Nu wil ik bij TYPE ook bij TYPE kunnen schrijven. Hoe moet de Formule worden aangepast

Alvast bedankt
Wimix

Bijlagen

Vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar als je bedoelt hoe je bij type iets kunt invullen wat niet in de keuze lijst voorkomt, kun bij gegevensvalidatie, tabblad foutmelding het vinkje bij foutmelding weergeven weghalen.

Hallo,

de formule =Indirect(A2) volstaat. Maar ik kan dan niets schrijven in het selectie veld TYPE. Ik krijg dan een foutmelding die in niet kan overrule.

Hoe moet de formule dan worden aangepast?

Groetjes
Wimix

Vraag is mij niet helemaal duidelijk, maar als je bedoelt hoe je bij type iets kunt invullen wat niet in de keuze lijst voorkomt, kun bij gegevensvalidatie, tabblad foutmelding het vinkje bij foutmelding weergeven weghalen.

Dat is de oplossing
Bedankt
Wimix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan