• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

valuta in excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Heb een comp waar het volgende aan de hand is. Klik je op de valutaknop op de werkbalk OPMAAK, dan komt het gulden teken voor het getal te staan. (office 2000 en win 98 SE). Kijk ik bij configuratiescherm - landinstellingen - valuta, dan staat er het euroteken. Ik heb ooit begrepen dat dat dan ook in excel doorgevoerd werd. Kijk ik via celeigenschappen (weer in excel) bij valuta, dan staat het euroteken er wel gewoon bij.. Maar hoe kan ik die euro nu koppelen aan de valutaknop????

ga eens in excel of word of whatever welke applicatie binnen 2000, naar het helpmenu en ga dan naar "office op het web" en download een hele batterij aan updates................

Ofwel ga je in excel naar opmaak --> celeigenschappen --> bij het tabblad getal kies je voor valuta --> verander het gulden teken in het euro teken.

Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan