• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Van 2003 naar 2010 VBA probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iguard

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2012
Hallo,

Op het werk zijn wij van office 2003 naar 2010 gegaan. En als ik onze bestand opvraag krijg ik de volgende foutmelding:

Bekijk bijlage VBA Probleem.xlsx

Waar kan dit aanliggen? Ik heb al van alles gegoogled maar ik kom niets verder.... op de laptop zijn windows updates gedaan
en daar krijg ik nu ook foutmeldingen binnen, dezelfde als hier boven.

Wie kan mij helpen?

M.v.g.

Bas

Is het bestand goed geconverteerd naar 2010? Dus via menu bestand > converteren (en dus niet alleen via opslaan als > .xlsm)

Verder zou er inderdaad een object kunnen missen > b.v de calendar control kan missen, of moet vervangen door de date and time picker 6.0
Ook kan er een invoegtoepassing dwars zitten.
Alles uitschakelen en één voor één weer inschakelen kan de eventuele boosdoener aanwijzen.

Zonder het bestand is het verder toch een een beetje in het duister schieten.
Is het mogelijk een gedepersonaliseerde versie te plaatsen?

MVG leo

Heeft hoogstwaarschijnlijk met de kalender te maken, deze zit naar het schijnt niet meer in xl2010.
Dus zal je op zoek moeten naar een alternatief.
Het goede nieuws is dat dat er is.

Hallo,

Het bestandje is 80 mb..... maar kan ik deze hier wel plaatsen?

Na een windows update kreeg ik deze melding ook..... zal het daar aan liggen? Voor de updates was er niets aan de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan