van 32 bit naar 64 bit (driver)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsvt

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
8
beste forum,

Ik heb een vraag ik heb pas een laptop gekocht de MSI GT640 om precies te zijn.
Nu las ik overal dat de laptop veel beter in 64 bit versie had uitgevoert kunnen worden omdat hij dan vele malen sneller zou zijn.
Nu heb ik die wel tot mijn beschikken met de benodigden cd-roms voor de onderdelen natuurlijk maar nu vraag ik mij af. (ook nodig voor school)
kan ik nog wel de zelfde drivers gebruiken als ik er 64 bit op zet? of moet ik dat helemaal gaan zoeken op internet?

Hoop dat jullie mij kunnen informeren en alvast Bedankt

Mvg

Thijs.V.Tiem

Ps : sorry voor eventuele spellingsfouten.
pss: de link van de laptop
http://laptop.azerty.nl/30-1237-243284/msi-gt640-003nl-core-i7-720q.html

PSS: als jullie denken dat dit niet kan geef het aan A.U.B!!!:shocked:
 
Hoi

Neen je zult bij de fabrikant de 64b drivers moeten gaan ophalen.(indien aanwezig EDIT: en die zijn er!!) klik
Die stonden niet op de cd toevallig?
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou het beter zijn met 64 bits Windows?

Je kunt het er zo opzetten. Moet je wel alles opnieuw installeren; drivers en programma's. Die laatste maakt het meestal niets uit of je 32 danwel 64 bits bent. Kijk dit voor de zekerheid nog even na VOOR je gaat veranderen

Ron
 
Het is wel zeker beter want bij 32bit heb ik maar 3gb werkgeheugen en men processor schijnt veel beter te werken op 64 bit.
Verder zit er een cd-rom bij en dat is de hele vraag dus hoe zit dat met de drivers.

men processor zij 100% op 64 bit moeten kijken want veel meer gaming laptops hebben deze en draaien gewoon 64 bit.

Ik heb MSi gewoon een bericht gestuurt en denk dat het wel zal lukken verder is elk advies van hier nog welcome want heb graag beetje zekerheid
 
Alle drivers voor 64b waren gegeven door me....
en idd een 64b kan meer geheugen aan.

Aan jou de keuze :thumb:
 
a **** ! sorry man ben grote linke gewent.

nee die staan er volgens mij niet op en ik download gewoon die drivers dan en zet ze op een hardeschijf zodat ik ze kan instaleren ;)

bedankt voor de hulp iedereen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan