Kenju
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jul 2001
Beste mensen, ik zit met een èrg irritant probleem. Waarschijnlijk is er niets meer aan te doen, maar toch zou ik graag achter de oorzaak willen komen. Sinds een paar dagen geleden ben ik van alles kwijt. Het gaat dan om mijn gehele e-mail instellingen (inclusief e-mails), bookmarks in Opera en Firefox en zojuist kwam ik er achter dat ik ook alle savegames kwijt ben. Welnu, wat is de overeenkomst tussen al deze zaken? Voor zover ik weet alleen dat ze allen opgeslagen worden in een submap onder 'documents en settings'.
Wat zijn de grote wijzigingen die ik heb doorgevoerd alvorens ik hiermee te kampen kreeg? Het enige dat ik kan bedenken is O&O defrag dat ik een keer heb laten lopen. Maar of het daar aan ligt? Heeft O&O een optie waarmee je behalve zaken ordend, ook zaken verwijderd?
Enige uitkomst zou zeer welkom zijn. Ik run Windows XP Pro. Systeemherstel heeft niet mogen baten.
Wat zijn de grote wijzigingen die ik heb doorgevoerd alvorens ik hiermee te kampen kreeg? Het enige dat ik kan bedenken is O&O defrag dat ik een keer heb laten lopen. Maar of het daar aan ligt? Heeft O&O een optie waarmee je behalve zaken ordend, ook zaken verwijderd?
Enige uitkomst zou zeer welkom zijn. Ik run Windows XP Pro. Systeemherstel heeft niet mogen baten.