Van cam (memory card) naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
Hoi,
ik heb een videocam canon mvx100i waarmee ik ook foto's kan nemen die op een aparte memory card komen te staan, nu ben ik natuurlijk die software kwijt waarmee ik de foto's op mn pc kan zetten, in de handleiding staat dat ik een WIA (windows image acquisition) stuurprogramma nodig heb. ik heb al wat gegoogled en ook wel wat gevonden, maar ik k krijg het niet aan het werken, iemand enig idee of en waar ik deze software gewoon kan downloaden?

nee op de site van canon kan je niks vinden, behalve de nieuwste camera's, ik kan niet eens een mailtje sturen, daarvoor moet je je inschrijven en om je in te schrijven moest je nog iets doen, betalen ofzo, weet niet meer, die site heb ik al lang geleden opgegeven
misscihen dat ik een nieuw cdtje zou kunnen kopen, maar t scheelt me veel moeite als t gewoon via internet kan

ehm aan die links heb ik niks, als ik mijn cam invul en windows xp, vindie wel wat (heel gemeen trouwens wel de software die op t andere cdtje staat die k ook kwijt ben, maar die ik niet nodig heb) maar niet wat ik zoek, en ik weet niet meer dan wat er in de handleiding over staat: en dat is dat er op die cd TWAIN en WIA-software staat en dat die TWAIN voor windows 95,98 ofzo is en WIA voor xp
op de handleiding staat: digital video solution disk

Laatst bewerkt:
Dan heb je nog maar 1 oplossing,en dat is bij Canon de Digital video solution disk te bestellen.
Kan volgens mij ook via een goede Zaak die Canon verkoopt ook.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan