van computer naar computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
USB stick.
Steek je in de achterkant van je computer en er komt een map in Mijn Computer. Waarschijnlijk USB voor massa opslag. Je kopiert alle bestanden naar die map en je doet veilig verwijderen (zal wel in de eventuele handleiding staan). Je steekt hem dan in de andere computer en je opent die map en je kopiert ze naar wat je wilt.
Denk er wel aan dat je een grote is als het bestand groot is. Als het bestand 100MB groot is moet je geen stick nemen van 16MB.

heb ik geprobeert maar hij herkent de usb stick niet hij staat niet onder mijn comp hij geeft wel aan in de taakbalk usbapp. gevonden voor massa opslag

Je kan op die melding klikken, dan opent hij de map vaak, of je kan soms ook een popup krijgen en je kan kiezen: Bestanden in de map weergeven.
Hij hoort wel in Mijn Computer te staan, denk eraan dat hij hem als een schijf ziet, dus hij hoort tussen de rij met ook C te staan. Het is vaak alfabetisch de laatste, dus als normaal je laatste L is (zoals bij mij) dan is de USB stick M.

Anders branden op een cd.

ja dat is nou het rare hij staat niet onder mijn comp hij geeft wel een vraagteken bij usb aansluiting onder hardware

De stuurprogramma al eens laten vernieuwen, bij het vraagteken?

gelukt voor de zesde keer ingedrukt en nu doet hij het. Heel vreemd !!!!!
bedankt in ieder geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan