van D naar C disc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
452
Wie kan helpen..?? In de PC van mijn vriendin hebben ze een nieuwe C drive geplaatst. Nu krijgt zij regelmatig pop ups dat de D schijf bijna vol is. Wat is de eenvoudigste manier om van de D schijf naar de C schijf te gaan om die te gebruiken? De C schijf is leeg namelijk. Is daar een simpele manier voor? Ik hoop dat iemand kan adviseren in deze kwestie. Alvast heel erg bedankt..:thumb:
 
nou gewoon opslaan op de c schijf van af nu ...ik begrijp de vraag niet egt denk ik
 
Als je goed leest dan is het gewoon te begrijpen denk ik. Ze wil in plaats van de D schijf de C schijf gaan gebruiken. De D schijf is vol
 
Nou, er is dus niemand die mij kan of wilt helpen, dank je wel....:mad:
 
Nou, er is dus niemand die mij kan of wilt helpen, dank je wel....:mad:

:shocked: Welkom op Helpmij waar vrijwilligers in hun vrije tijd jouw probleem trachten op te lossen; gratis...

Hallo, Je besturingssysteem staat kennelijk op je D: schijf. Welk systeem gebruik je; XP?

Maak op je nieuwe lege C: schijf een map aan en noem die bijv [mijn documenten].
Op je buroblad rechtsklik je op [mijn documenten] => eigenschappen => verplaatsen. Selecteer nu de nieuwe map op C: en bevestig. Geef aan dat inderdaad alle bestaande documenten naar de nieuwe locatie verplaatst moeten worden.

Heb je XP?
Open verkennen en ga naar extra => mapopties => weergave. Scroll naar beneden en zet een vinkje bij [verborgen bestanden weergeven]. Bevstig met ok/toepassen.
Ga naar D:\windows\ en verwijder alle bestanden die in blauw zijn weergegeven en beginnen met $NT.....

Ga naar D:\windows\servicepackfiles\i386 en verwijder de bestanden in die map, niet de map zelf!!

De-installeer overbodige programma's.


Installeer CCleaner en laat die zijn werk doen met de standaard instellingen
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat herstelpunten ook nog wel eens veel ruimte kunnen innemen. Je zou ze kunnen verwijderen en één nieuwe maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan