van digi decoder(canaldigitaal) naar laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry M.J.

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2005
Mijn naam is Harry Bartels, woonachtig in zuid Portugal en volg al geruime tijd met veel interesse de Helpmij publicatie en nieuwtjes. Hier in Portugal valt het niet mee om op andere wijze adequate info te krijgen.

Ik heb de volgende vraag: Ik ben in het bezit van een HP pavilion laptop dv 9000 serie welke draait op Vista premium. Verder ben ik in het bezit van een Philips satellietontvanger met scart uitgang. Ik zou graag de tv beelden van de digitale sat ( canaaldigitaal) ontvanger zichtbaar willen maken op mijn laptop. Wat heb ik daar exact voor nodig? Ik heb hierover al e.e.a. gelezen maar de adviezen klopten niet of werkten niet. Waar het om gaat is eigenlijk: hoe het signaal van de scartuitgang op de decoder met behulp van ??? op de laptop te krijgen. Wellicht een interessante vraag aan jullie deskundigen gezien het naderde vakantie seizoen. Ben erg benieuwd of er een goede oplossing voor is.

Veel succes met Helpmij en ook een prettige vakantie aan allen! ( Zuid Portugal is aan te raden!)

Vriendelijke groeten Harry Bartels

harrybartels@mail.telepac.pt

PCMCIA kaarten werken goed met Vista... Bij het voorbeeld staat inderdaad slechts Win2000 en XP... maar het was meer een voorbeeld voor het "soort" kaart dan dit specifieke ding... Hetzelfde ding van Hauppauge werkt wel onder Vista en zo zijn er nog veel meer...

Bijvoorbeeld deze: [wel zeker Vista compatibel]: http://www.bixnet.com/pctvturavica.html

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank; ga het verder bestuderen.

PCMCIA kaarten werken goed met Vista... Bij het voorbeeld staat inderdaad slechts Win2000 en XP... maar het was meer een voorbeeld voor het "soort" kaart dan dit specifieke ding... Hetzelfde ding van Hauppauge werkt wel onder Vista en zo zijn er nog veel meer...

Bijvoorbeeld deze: [wel zeker Vista compatibel]: http://www.bixnet.com/pctvturavica.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan