van een bestand een ander maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo.Ik heb een fout in mijn ssysteem.Maar als ik die bij mijn bijlage wil zetten gaat dat niet.Want het is een bestand met zoon tekentje met een bakje met potloden erin.Maar nou wil ik van het bestand een jpg maken maar als ik dan op PRTSC druk op mijn toetsen boord.En ik wil hem openen in photoshop.En dan opslaan als een jpg.Maar hij geef dan de fout dat het geen geldig photoshop bestand is,nou is mijn vraag met welk programma,kan ik van dat bekertje met potloden erin een jpg van maken.:thumb:

Je kan hem ook openen in bijvoorbeeld Paint of Photo Editor en kiezen voor bestand/Opslaan als.

ja maar dat gaat niet.

Ja,WIM dat gaat niet.Want als ik hem in paint ga opslaan dan kun je er geen jpg van maken alleen 256 kleuren bijv.

dat bedoel ik njiet.

Nee,seeburg dat bedoel ik ook niet.Effen over nieuw.Ik heb bijv.Mijn desktop een phot van gemaakt.Boven bij je toetsenboord staat ergens PRTSC dus dan maak je van je beeld een photo.Maar als ik hem bij paint open.Krijg ik een tekentje met een potje met potloden erin.Maar als ik daar een jpg van wil maken gaat dat niet met PAINT.En nou dacht ik ik doe het bij PHOTOSHOP 6.0 maarre daar geeft hij de fout dit is geen geldig photoshop bestand.Dus daar krijg ik hem niet eens open,dus hoe krijg ik van dat potje met potloden erin een jpg bestand.

nou dan snap ik het zeker niet? dat bekertje met die potloodjes erin, dat is een bestandje, om bijv jpg afbeeldingen te openen, dus als je een jpg niet geopend krijgt met een jpg bestandje, dan is het waarschijnlijk corrupt ofzo, je kan ook proberen met de rechter muisknop op het bestandje te gaan staan, dat was ook al door crash aangegeven geloof ik. het bestandje, anders te openen, rechter muisknop op het bestandje, en kiezen voor openen met of in, en dan een ander programma te kiezen, gaat dat niet? danis het bestandje waarschijnlijk niet goed?

Heb je het al geprobeerd met irfanview? www.irfanview.com

En...... niet iedere Paint is hetzelfde.
Afhankelijk van je overige MS software kun je al dan niet jpg files opslaan.

==========
Hoe nederlands installeren bij IrfanView?

1) Download additional languages (all_languages.zip) vanaf:
http://www.irfanview.com/languages.htm

2) Ga naar je IrfanView map via de verkenner

3) Maak in de IrfanView map een nieuwe map aan "Languages",
of kijk of deze er al is.

4) Unzip alle files van "all_languages.zip" in de "Languages"
directory
-eventueel kun je alles behalve english en nederlands verwijderen-
5) Start IrfanView en ga naar menu: "Properties->Language" en
kies Nederlands ;-)

BTW programma's hebben help files, dit zijn txt bestanden.
in irfanview oa i_languases.txt, i_options.txt, i_plugins.txt
Deze txt worden als je er op klikt in Kladblok geopend, en
verschaffen de nodige info.
Deze txt files staan bij het prog in de map.
====================
:cool:

bekertje potloden

hoy game-master

Probeer dit eens:

Open PaintshopPro
Menu bestand> voorkeuren> koppeling met bestands indeling
In de dialoog die nu opend ziet u een lijst met bestands-indelingen. Zoek Windows-of OS/2-bitmap (*.bmp) in de lijst en zet daar een vinkje voor.

bedankt.

Bedakt,maar ik heb alleen photoshpo erop staan.Dus ga ik op vrijdag wel even paintshop pro 7.0 erop zetten.Bedankt vvoor de reacties.

ook gek.

Dit vind ik ook gek.Als ik bij bijlage onderin het bericht kijk zie k dat het bestand BMP ook kan.Maar als ik het bestand in paint wil opslaan,kan ik bijv.dit kiezen.:24-BITS BITMAP(.BMP;DIB)Maar dan hoort het toch gewoon normaal te kunnen.En toch kan ik hem niet als bijlage zetten.Moet hij dan wat kleiner bedoel de kleuren lager.

peil houden.

Nou ik heb/ga even de vraag op peil houden voor de mensen die wel een idee hebben.

je moet mij het bestandje sturen zoals het is ! niet geopend! zet ik het om!

he seeburg.

Hé see burg.Daar gaat het niet om.Want het is al een bmp map en dat hoort bij bijlage erop te passen,maar wat ik denk is dat ik een te groot bestand erin zet dus hoeveel kb kan erin een bijlage.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan