Van een geforce gtx 590 naar een titan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocopuff

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2013
Ik heb een vraag over een videokaart van Nvidia

Momenteel heb ik een geforce gtx 590 deze maakt extreem lawaai tijdens gamen er zitten nieuwe fans in zelfs een watercooling in en helemaal schoon is die van binnen. Nu zit ik te kijken naar een titan welke moet ik nog uitzoeken zijn er een aantal van te koop me vraag is welke van allemaal is het stilst tijdens zware games spelen

groetjes

Dat is wel netjes zon een stille cooler, maar het liefst zoek ik een titan kaart of wacht ik op geforce gtx 790

Ik heb nog wat rond gekeken op websites voor verschillende gtx 780 en kwam de gigabyte gtx 780 tegen met 3fans boven op die de kaart koel houd en stukken stiller is, zowel desktop mode en onder load dan me gtx 590. Zijn er nog enorme verschillen met een ander merk qua stilte/ koeling/tweaking of policy als iets kapot is?

nou suc6 met zoeken naar een titan
die GTX titan kaarten zijn erg moeilijk te verkrijgen ik denk dat je beter uit bent als je op de GTX780 wacht die zijn meer mainstream en zullen er veel meer van gemaakt worden

echter zal die wel ietsje zwakker zijn dan een GTX590 het blijven single gpu kaartjes tegen dual gpu
en beide de titan en GTX780 zijn single gpu

de titan en gtx780 zullen trouwens een stuk stiller zijn dan de gtx590 die verbruiken veel minder stroom wat resulteert in veel minder hitte

Laatst bewerkt:
nou suc6 met zoeken naar een titan
die GTX titan kaarten zijn erg moeilijk te verkrijgen ik denk dat je beter uit bent als je op de GTX780 wacht die zijn meer mainstream en zullen er veel meer van gemaakt worden

echter zal die wel ietsje zwakker zijn dan een GTX590 het blijven single gpu kaartjes tegen dual gpu
en beide de titan en GTX780 zijn single gpu

de titan en gtx780 zullen trouwens een stuk stiller zijn dan de gtx590 die verbruiken veel minder stroom wat resulteert in veel minder hitte

Na reviews gelezen te hebben over gtx 780 dat deze extreem dicht in de buurt komt van een titan en stukken goedkoper is ben ik uitgekomen op een gigabyte met 3 fans boven op alleen is deze nergens te koop heb al bij verschillende webshops een mail gestuurd of hun meer weten wanneer deze te koop is.
http://www.gigabyte.co.nl/products/product-page.aspx?pid=4621#ov

dat komt omdat de GTX780 net is gepresenteerd door Nvidia het zal dus even duren voordat deze in de schappen liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan