van ex hd booten (weet niet zo'n goeie titel) lees bericht maar even.

Status
Niet open voor verdere reacties.

emielzij

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Hallo,

Me vader is met een opleiding bezig en hij moet allemaal dingen tekenen op de comp enz... en gigantische tabellen maken. Hij heeft al een aantal delen gemaakt. Het eerste deel had die op een laptop gemaakt. Alleen hij kreeg toen een betere comp van zijn baas. En op die comp heeft die dus de rest gemaakt. Alleen hij moet het allemaal maandag inleveren dus hij zou vandaag de laptop opstarten alleen er gebeurde niks dus die kan de container in was toch al niet zoveel meer. Maar nu heb ik de hd uit de laptop gehaalt en in zo'n behuizing gedaan met zo'n usb poort. Als ik hem dan aan de comp aansluit doet die het gewoon. Alleen nu moet ik het dus zo voor elkaar zien te krijgen dat ik die hd zo aansluit dat ik echt ook in de windows kan vd hd net zoals op de laptop was. Ik heb hem als eerste aangesloten en als eerste laten booten in het boot menu alleen dat werkte niet iemand nog een ander idee?

Andere hd uit je laptop halen en die in dat kastje stoppen waar je die andere in had gedaan (die waarmee je het kon aansluiten op USB) en de 'ex' schijf in de laptop stoppen en daarmee opstarten. Hopen dat het lukt

Goed idee best wel logische eingelijk.
Maar een probleem op die laptop die die nu heeft zit dus vista.
En op die hd zit xp kan dat dan geen kwaad? had gelezen dat je die 2 nooit mag omwisselen of zo. En hoe zit het dan met de drivers vd hardware is dat geen probleem?
gr Emiel alvast bedankt voor je antwoord

Maar een probleem op die laptop die die nu heeft zit dus vista.
En op die hd zit xp kan dat dan geen kwaad?

Jammer, dan gaat het feest niet door. Hij gaat dan zoeken naar vista, maar die kan hij dan dus niet vinden.

Voor mij houd het hier op, laten we hopen op een andere helpmij'er!

kan je niet gewoon alle data naar de andere kopieren en alsnog vanuit de nieuwe draaien ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan