Hallo Jelle,
Ik heb hem geprobeerd met aanpassing van het pad. Ik krijg helaas een foutmelding. Ik heb hem zo gemaakt:
Sub herinnering()
'
' herinnering Macro
'
'
Range("A7").Select
Selection.Copy
Sheets("1e herinnering").Select
ActiveSheet.Paste
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _
"C:\temp\test.pdf", Quality:=xlQualityStandard,
IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:= _
False
Sheets("deb beheer").Select
End Sub
Ik heb geen idee waar de fout zit.
De hele macro heb ik van jou of een ander gehad. Ik heb er zelf niets aan geschreven. Ik weet er te weinig van om er wat nuttigs mee te doen. Je hebt wel gelijk. Ik moet de cel waar hij in moet plakken wel geselecteerd hebben, anders doet hij het niet. Dat is overigens geen probleem want het werkblad waarin gekopieerd wordt, is verder niet in gebruik.
Je zin over het laten opslaan met factuurnummer als bestandsnaam begrijp ik niet helemaal.
Groet,
Ik heb hem geprobeerd met aanpassing van het pad. Ik krijg helaas een foutmelding. Ik heb hem zo gemaakt:
Sub herinnering()
'
' herinnering Macro
'
'
Range("A7").Select
Selection.Copy
Sheets("1e herinnering").Select
ActiveSheet.Paste
ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Filename:= _
"C:\temp\test.pdf", Quality:=xlQualityStandard,
IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, OpenAfterPublish:= _
False
Sheets("deb beheer").Select
End Sub
Ik heb geen idee waar de fout zit.
De hele macro heb ik van jou of een ander gehad. Ik heb er zelf niets aan geschreven. Ik weet er te weinig van om er wat nuttigs mee te doen. Je hebt wel gelijk. Ik moet de cel waar hij in moet plakken wel geselecteerd hebben, anders doet hij het niet. Dat is overigens geen probleem want het werkblad waarin gekopieerd wordt, is verder niet in gebruik.
Je zin over het laten opslaan met factuurnummer als bestandsnaam begrijp ik niet helemaal.
Groet,