• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van excel naar pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

wjvdlinden

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Als ik in excel 1 bestand heb met meerdere tabbladen wil ik er in PDF 1 bestand van kunnen maken. Excel maakt er in adobe altijd meerder pdf's bestanden aan. Wat kan ik er aan doen?

Heb je in het print menu: geheel werkblad, aangevinkt? (links onder in je print pop-up).
Heb je bij de acrobat converter de juiste instellingen staan (gene vinkje bij ieder blad apart)?

Groet,
Ferenc

Denk dat je dit in adobe distiller moet aanpassen.
Kijk eens onder printers in je configuratie menu, hier moet de distiller staan.

Werken hier met het "gratis" programma pdf95.
Heb ooit wel met distiller op mijn pc gezeten (maar je hebt daar een licentie voor nodig he.). We horen het wel!

Succes.

Groet,
Ferenc

excel naar pdf

Ik werk met adobe acrobat 6.0 professional en kan het helaas nog niet vinden waar iets aan kan vinken.

Maar als je geheel acrobat hebt dan kan je ze in ieder geval allemaal samenvoegen:D .

Misschien heb ik vanavond tijd om het thuis te proberen. Wordt dan toch weer een cd-tje opsnorren.;)

Groet,
Ferenc

Als ik vanuit Excel print geheel werkblad aanvink en mijn Adobe prf-printer selecteer. krijg ik netjes la mijn bladen in 1 pdf bestand.

Heb nu net een kale installatie van Acrobat 7 gedaan, maar denk niet dat het aan het versie nummer zal moeten liggen :).

Groet,
Ferenc

@Jobjol: Dit topic is van Februari 2007. Niet actueel meer dus.
Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust gelaten worden.

Deze gaat nu op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan