• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Van Excell naar E-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

teddybeer1

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Hai,

Ik heb in een excell bestand een kolom met allemaal e-mailadressen. Hoe kan ik deze allemaal tegelijk een mail verzenden?

Een voor een kopieren naar de aan-regel van mn mail gaat heel veel tijd kosten. Is er een snellere manier?

Gr. Adaja

Teddybeer

zie voor VBA code die alle cellen samenvoegt, op mijn site, dan Excel, dan VBA-code, dan Cellen samenvoegen. Als ik mij niet vergis heb ik er een betsand bijgezet.

Wigi

Ik krijg een foutmelding dat ik de macro niet kan uitvoeren...Wat nu? De beveiliging staat al op hoog in plaats van zeer hoog.

Zet de beveiliging (evt. tijdelijk) op Gemiddeld of Laag. Lukt het dan?

Ik heb hem ook al op laag gezet. Dan lukt het nog niet. Als ik op de knop samenvoegen druk, na het selecteren van de e-mailadressen krijg ik een foutmelding dat de macro niet uitgevoerde kan worden.

Hang jouw bestandje dan maar bij. Met slechts enkele FICTIEVE emailadressen en wel mijn volledige code.

Ik had alle adressen juist onder de fictieve e-mailadressen geplakt in jouw bestandje...en die geselecteerdd. Deed ik dat verkeerd? (Ik heb de term VBA vanavond uberhaupt pas voor het eerst gehoord, om even een indicatie te geven hoeveel ik ervan weet...)

Ik had alle adressen juist onder de fictieve e-mailadressen geplakt in jouw bestandje...en die geselecteerdd. Deed ik dat verkeerd? (Ik heb de term VBA vanavond uberhaupt pas voor het eerst gehoord, om even een indicatie te geven hoeveel ik ervan weet...)

Normaal gezien niet, maar zo kan ik niet echt zeggen wat er fout loopt...

Het is gelukt!!!

Ik heb Excell afgesloten en opnieuw opgestart. Toen kreeg ik de melding of ik macro's wilde inschakelen. Toen ik dat gedaan had kon ik het samenvoegen wel uitvoeren. Die melding had ik eerder nog niet gehad.

Bedankt!!! Super...

Hier gewoon een bijlage, jouw bestand dat je gebruikt. Je zal waarschijnlijk vertrokken zijn van mijn bestand. Hang gewoon het meest recente bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan