van express naar outlook; opslagmappen inhoud kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse2009

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Goedemorgen,

Van het weekend mijn nwe laptop geinstalleerd en data overgezet van oude XP laptop. Na het downloaden van outlook en data overzetten van express ben ik mijn (opslag) mappen inhoud kwijt die ik in express had gemaakt/opgeslagen.

Kan ik dit ergens nog terugvinden? Graag advies en bedankt alvast.

Hoi,
mss handig om even te vermelden welk besturingssysteem dat je nu hebt en welke versie van Office (2007-2010?).

Hallo,

Ik heb windows 7 (home premium) en office 2010. Helpt dat? Ik heb intussen op mijn oude laptop outlook expressbestanden gevonden en daarvan een back-up gemaakt en op een stick gezet maar hoe krijg ik deze in outlook 2010 of live mail (heb ze allebei op de nwe laptop staan) gimporteerd?

Ik ben al behoorlijk ver gekomen als je in ogenschouw neemt dat ik totaal geen kennis van live mail heb en ze in alle uitleg daar wel vanuit gaan. Oh ja, ik heb outlook verwijderd en ga alleen nu voor live mail.

Ik heb de gegevens op een usbstick gekopieerd en via importeren geprobeerd de berichten binnen te halen maar ze blijven verborgen ondanks alle aanpassingen. Ik kom er net wel achter dat ik niet op de verwisselbare schijf kom maar op de C-schijf. Maar daar ben ik nog niet achter hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Misschien probeer ik het via easy transfer (wat is er eigenlijk makkelijk aan al dat overzetten :confused:)

Het is toch allemaal gelukt door veel te googelen en puur geluk. Bij beeld opties kun je aanvinken dat je de berichten na lezen toch zichtbaar wil houden.
Soms is het nu eenmaal doodeenvoudig (achteraf gezegd dan...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan