• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Van formulier naar database

ScarryH

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Ik heb een scoutingsformulier gemaakt en van daaruit wil de gegevens (naam speler tot en met voet) relaterend aan de database in laten vullen en dat het formulier word opgeslagen en tevens vanuit de database te benaderen is. Tevens moet dan het scoutingsformulier weer leeg voor een volgende moment. en de volgende speler moet dan op een nieuwe regel komen.

IK weet het misschien maak ik het te ingewikkeld maar ben al bezig geweest met uitzoeken maar kom er niet echt uit
Bij voorbaat dank. Ik zoek ondertussen zelf ook gewoon door.

Bijlagen

Ik begrijp de "database" niet helemaal; op het formulier kan je een heleboel cijfers invullen maar in de database zie ik die niet terug.
Met zoveel (soorten) gegevens zou ik in overweging willen geven er een echte database van te maken (bijvoorbeeld met MS Access). Je hebt dan superieure zoek- en rapportagemogelijkheden.

Weet niet of dat bij jullie lukt maar er zit een standaard formulier in Excel

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan