Opgelost Van Formulier naar het ander Formulier

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Je kunt de keuzelijst ook laten staan voor de eventuele afwijkingen. Het een sluit het andere niet uit.
Punt is wel dat het formulier omgezet moet worden naar een doorlopend formulier. Op de huidige gegevensbladweergave kan je geen knoppen zetten.

@OctaFish heeft wel (een beetje :p) gelijk. Met één formulier kan het ook. De knop zorgt er dan voor dat als er nog geen activiteit is ingevuld die 1 wordt.

Gek worden van scrollen heeft niks te maken met werken met één formulier. Of twee schermen. Als je veel moet scrollen, heb je teveel records op het formulier :). Als je met één formulier met filter werkt, zie je exact dezelfde informatie op het formulier als je nu op het overeenkomende formulier ziet. Omdat je immers dezelfde gegevens filtert.
Het verschil zit 'm er in dat je probleemloos alle statussen op één formulier kunt bekijken door het filter middels de keuzelijst te veranderen. Je kunt zelfs een rijtje knoppen maken waarmee je dat filter aanpast.
En middels dat filter bepaal je dan welke records je aan gaat passen, of bekijken. En als je de activiteiten status van één record verandert, verdwijnt het uit de lijst, en zie je hem weer als je de andere status filtert.

Oke dan moet er diverse knoppen gemaakt worden waardoor het gaat filteren dat is een goed idee ik ga ermee aan de gang bedankt octa

Ik zal jou voorbeeldje erop aanpassen; er zijn uiteraard wel wat oplossingen te verzinnen :).

Octa ik ben de hele ochtend bezig geweest, en wat denk je met juliie beiden hulp is alles zoals ik het werkende wilde hebben. Ik bedank zowel jouw en Peter voor alle hulp en suggesties

Terug
Bovenaan Onderaan