Van Iframe link naar Iframe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Ik heb dus een html pagina, Daar zitten twee Iframes in eentje voor het menu en de ander voor text. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat een linkje uit het Ifram van het menu de pagina opent in het Iframe van de text? is het mogelijk? :confused:

Ja maar dan bedoel ik 2 Iframes naast elkaar en dan staat in de 1e een link die een pagina in de 2e opent snapje?

hele pagina

En wat nou als ik vanuit een iFrame de HELE pagina wil verversen. ik gebruikte tot nu toe:
<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.reload()',500)</script>
alleen die werkt niet meer met firefox want dan zegt die dat de postdata nog een keer verzonden moet worden en dan gaat die nogsteeds naar dezelfde pagina. het gaat om een inlog script vandaar.

dit misschien:

als dit b.v. je Iframes zijn:

<p><iframe scr="rechts1.html" width="500" height="300" frameborder="0" name="rechts"> </iframe> &nbsp;&nbsp;
<iframe scr="links1.html" width="500" height="300" frameborder="0" name="links"> </iframe></p>

Dan is de link b.v. :

<a href="iframes-rechts2.html" target="parent">rechter</a>

Geloof dat ik de vraag nie thelemaal goed heb gestelt:p het inlog script word geladen in een iFrame. Nadat je ingelogt heb wil ik dat de HELE pagina opniew geladen word. Als ik dit gebruik:

<META HTTP-EQUIV=\"REFRESH\" CONTENT=\"2; URL=".$redirect_pagina."\" target=\"parent\">

Dan laat hij de $redirect_pagina in het iFrame. Wat ik dus niet wil.

Het gaat er om dat OF de HELE pagina ververst word of dat je naar een pagina gestuurt word ($redirect_pagina) maar dat die geladen word in het in het hele scherm en dus niet in het iFrame

Bedankt voor je reactie!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan