Van IncrediMail terug naar Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica_d

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Berichten
81
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik bij het juiste onderwerp zit, maar ik stel toch maar de vraag.
Ik heb mijn email programma veranderd naar Incredimail, leek me leuk met al die extra's, maar krijg nu ook een hoop spam binnen. Nu wil ik weer terug naar outlook express, maar bij outlook express is er geen optie om te importeren van incredimail en bij incredimail is er geen optie om te exporteren naar outlook express.
Klein detail ik werk nog met windows 98, zo een die je nog moet aantrappen, hihi.

Wie kan mij helpen?

Groetjes Monica
 
Raoul,
Heel aardig dat je wil helpen.
Wil je in het vervolg dit in acht nemen:

huisregels zei:
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op z'n minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeldt dit dan ook even.
 
Raoul of iemand anders,

Ik heb geprobeerd het via de link op te lossen, maar in het bestand is niet duidelijk waar en hoe je dat programma voor cvs bestanden download. Heb gevgoogled etc, ect. Maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij misschien helpen en het uitleggen hoe ik het moet oplossen.

Groetjes Moinca
 
Hallo,

Tot op heden is mijn probleem niet opgelost.
Met het antwoord dat ik gekregen heb kan ik het probleem niet oplossen. Heeft iemand een antwoord in kaboutertjes taal.
 
Hoi

Ik heb net hetzelfde gedaan wegens enkele problemen met incredimail wou ik ook terug naar oulook express. het probleem is dat de mails van incredimail worden opgeslagen in een ander formaat dat dus niet wordt ondersteund door andere email programma's.

Ik heb hiervoor een oplossing gevonden. download incredimail backup. weet wel niet de juiste site meer maar als je dat in google intikt zal ie dat wel vinden.

Dit is wel een demo versie en kan maar 50 berichten tegelijk exporteren. Het beste is dat je even in incredimaail je mappen aanpast zodat er telkens maar 50 berichten instaan desnoods maak je enkele mapjes bij aan.

bij incredimail backup hoef je enkel export te te kiezen en dan welke map (best 1 voor 1 om niet over de 50 berichten te gaan) en dan in welke map je het wil zetten.

Eens al je berichten zijn ge exporteerd kan je ze gewoon slepen naar de juiste map van oulook express. Het is even werk maar het loont de moeite.

Groetjes
Bibike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan