van ipod naar harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthijsBink

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
kan je liedjes die op je ipod hebt staan, en bijvoorbeeld via i-tunes bij iemand anders thuis op je ipod hebt gezet, van je ipod afhalen en op de harde schijf zetten?

zo ja, hoe?

itunes en ik zijn nog altijd geen vrienden! haha

Volgens mij op een nette manier niet. Apple heeft moeten regelen, van de muziekindustrie, dat iTunes alleen maar zou synchroniseren met een iPod, wat er in iTunes in de Muziekbibliotheek staat.
Waarom moest dat van de muziekindustrie? Omdat Apple anders geen muziekrechten kreeg voor het online verkopen van losse nummers voor 0,99 en albums voor 9,99.

Maar misschien zijn er inmiddels al omzeiling-programma's, of iets dergelijks. Ik ken ze niet.

bedankt voor je antwoord! ik was in de veronderstelling dat het gewoon kon, was nogal verbaasd toen het slepen naar een map me niet lukte!

En pas op, ga je iPod niet aansluiten op je PC om te synchroniseren. iTunes zal wat niet van de PC afkomstig is wissen, ben ik bang.

en het werkt prima!
kan met die trial versie alleen 5 liedjes per keer! maar toch :thumb:

Voor Macintosh bestaat er het programma Senuti (juist: iTunes achterstevoren gespeld). Ik geloof echter niet dat er een Windows versie van bestaat.

EDIT: even beginnen zoeken, en voor Windows zou er het programma PodLift bestaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan