Van kabel naar adsl???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yess7

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2002
Hallo, weet iemand of ik er goed aan doe om van @home breedband 4096/512 van 47,95 naar een adsl verbinding te gaan.
Ik zou het niet erg vinden als het wat langzamer was, want bij @home is internetten tegenwoordig ook niet zo super meer.
En dan betaal ik liever iets minder.
Alleen nu zie ik ook overal Fair Use Policy staan.Wat houdt dat in?

Thanx

oh ja, ik moet er nog even bijvermelden dat ik ook al van plan was om bij @home naar een goedkoper abonnement over te stappen.Nl. Family 1536/256 kosten 37.95 per maand.

Fair use policy.
Dat is dat je een beetje normaal met downloaden moet omgaan.
Als je constant aan het downloaden bent dan ben je niet fair bezig, en dan kun je een waarschuwing krijgen.

FUP:

betekent dat je 'onbeperkt' kunt internetten, maar de provider mag je aanspreken op je surf gedrag indien dit hoger is dan het gemiddelde.

Verder zou ik adviseren om adhv de postcode check te kijken welke providers welke paketten aanbieden tegen welke prijzen maar je zou een aardig eind kunnen komen met euro 37,95

Hamvraag is wat je verwachtingen zijn op het gebied van prijs/prestatie en kwaliteit.

wat betreft dat downloaden mijn computer staat zo'n hele dag aan om te downloaden, dan schend ik natuurlijk gelijk die fair use policy wet?

Ja en dan ben je snel van je abbo af.
Veel downloaden dan bleef ik bij @home en dan ook de breedband verbinding.

en als ik alleen ''s avonds en 's nachts zou downloaden, mag dat wel

Denk het niet.
Haal je veel films binnen dan ben je zo aan de beurt.

tiscalli en dan afkopen voor twee euro per maand.

Yess7, heb je vraag gelezen...

Ik moet je 1 ding uitleggen, en dit is de waarheid,

ADSL is het beste wat er ooit bestaat,,,,

en dat is de waarheid, iedereen daarbuiten weet dat,

en de meeste provider's hebben geen fair use policy.

als ik jouw was zou ik voor Planet of XS4all gaan,

ikzelf heb Planet, the Best of the Best.

check even naar de acties die ze hebben.. voor meer uitleg breng even een bezoekje naar hun website, toets de namen in google en je komt er wel..

veel succes,,

ciaozzzzzzzzzzzz

and be,,,,

SickWithIt

Ik zeg je dat je dat kunt afkopen bij tiscalli.
Dus jij trekt de conclussie ..........

en ik ben het er niet mee eens dat adsl het beste is.;)

Geplaatst door SickWithIt
de meeste provider's hebben geen fair use policy.

Dit is niet correct.Ze hebben wel een FUP alleen er zijn niet veel mensen die over die grens heen gaan.Daarbij komt dat sommige providers ze wellicht zelf niet eens kennen,maar er is wel degelijk FUP.

Als u in een maand boven uw datalimiet uitkomt dan betaalt u 0,50 euro per extra 100 MB. Maar nooit meer dan 12,50 euro per maand. U kunt uw verbruik inzien via de online helpdesk op deze website.

Liever onbeperkt downloaden? Dat kan ook. Tiscali biedt Zonder Datalimiet. Voor slechts 1,99 euro per maand hebt u alle vrijheid om te internetten en e-mailen. Zonder Datalimiet kan moeiteloos aan alle Tiscali ADSL-abonnementen worden toegevoegd. Ook hier hanteer Tiscali de Fair Use Policy

Is dit wat je bedoelt puppie?

ja die bedoel ik.
geen data limiet.

Ik heb net gekeken bij speedling en daar heb ik gevonden wat de richtlijnen zijn van fair use.
Speedling 3072/1024=35GB per maand
Speedling 2048/1024=25GB per maand

Dat is toch al wat denk of niet?

Geplaatst door upsidaisy

Heb je een idee hoeveel gig je per maand aan het downloaden bent ?

geef hier eens antwoord op.;)

Misschien een beetje dom hoor,maar hoe zou ik dat kunnen zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan