Van KPN Prepay naar Hi Prepay ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter R1ck
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

R1ck

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Hallo,
Ik ziet hier met een hele grote fout opgescheept.
Ik denk dus altijd dat ik Hi Prepay op mijn mobiel heb omdat het in mijn scherm staat.
Maar ik heb laatst eens mijn beltegoed gechecked nadat ik 1 sms verstuurde, en er ging geen 0,09 euro af maar rond de 0,19 euro ging eraf.
Ik ben eens op het internet gaan zoeken, en kwam er dus achter dat dit niet klopt.

"Hoe kan ik van KPN Prepay overstappen naar Hi Prepay? "
Graag zo spoedig mogelijk antwoord..

Groeten Rick

Eeh, een andere Simkaart erin stoppen van Hi?, je hebt dan wel een ander telefoonnummer wat je misschien niet wilt voor al de anderen die je belt maar waar je misschien wel een groepsSMS heen kan sturen met je nwe telnr.

Succes!

huh wrom nieuwe simkaart..
ik las ergens dat je het owk gewoon over kon zetten ??
**** man..zit ik dus egt niet op te wachten, een ander telefoon nr.
maarja..
groeten Rick

Morgen(middag) anders effe naar een shop waar ze telefoontjes verkopen, vragen of het uberhaupt wel kan, van een KPNprepaid naar een Hi Prepaid

Ik weet dat je via door een bepaald nummer te bellen in een menu eenmalig kan kiezen of je hi op kpn wilt. Ik heb dat namelijk ook 1 keer gedaan, ik koos dus kpn i.v.m. gesprekskosten enzo. Bel anders naar de kpn of mail via de Hi/KPN-site he vraag.

ja ik ga wel een keer naar een kpn shop..
want dit vind ik wel heel raar.
Er staat op mn display Hi Prepay..
en ik betaal gewoon het sms-tarief van 23 cent per sms (als ik dat bedrag goed heb)

groeten..

heey..
ik had vroeger ook kpn en ben nu ook bij Hi
toen ik mijn mobiel kreeg was het nog gratis, nu moet je er geld voor betalen dus het betekend dat het wel kan maar heb even snel gekeken op internet maar kan het niet vinden!

groeten

Kan iemand mij nog helpen bij datakabel? kijk bij apparaten, dan datakabel van helpmoi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan