Van laten organiseren naar zelf organiseren van hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoomer

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
148
Hallo,

Ik heb momenteel een abonnement op de dienst Eigen Site en mail van HetNet. Zij hebben voor mij een domeinnaam geregistreerd (ca. 1 jaar geleden) en zorgen ervoor dat deze verwijst naar m'n homepage die ik ook via HetNet heb.

Nu wil ik de domeinnaam op mijn eigen naam laten registreren (die mogelijkhied bieden ze). Maar nu wil ik eigenlijk een andere hoster zoeken.

Ik wil een homepageruimte van min. 50mb. Momenteel gebruik ik alleen nog maar html en java. In de toekomst moet ook het verzamelen van gegevens middels een formulier en inloggen op bepaalde delen mogelijk worden.

Hoe gaat dit precies in zijn werk? De domeinnaam moet getoond worden in de adresbalk. Deze mogelijkheid heb ik nu nog niet.

Weet iemand een goedkoop en goed abonnement?
Waar moet ik op letten?

Bedankt voor jullie tips!!
 
het ligt eraan wat je wilt
veel ruimte en traffic?
ondersteuning van asp sql php cgi?

nederlandse host of bijvoorbeeld us?
 
Laat ik het iets anders formuleren:

1. Ik heb dadelijk 100mb webspace op een subdomeinnaam via m'n adslprovider

2. ik heb een NL-domein op m'n eigen naam gekoppeld.


A. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat mijn NL-domein de inhoud van mijn webspace pakt en de domeinnaam in de adresbalk vermeld? EN
B. dat ik met de NL-domeinnaam als mijn e-mailadres kan gebruiken. (Alle mails naam@domein.nl)

Bedankt voor jullie meedenken!

Gr. Zoomer
 
Geplaatst door zoomer
A. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat mijn NL-domein de inhoud van mijn webspace pakt en de domeinnaam in de adresbalk vermeld? EN
B. dat ik met de NL-domeinnaam als mijn e-mailadres kan gebruiken. (Alle mails naam@domein.nl)
A: dit kan door middel van een frame forward, ook wel cloaking genaamd. Elke host biedt zoiets wel aan.

B: Ligt een beetje aan de host wat deze je aanbiedt, de 1 biedt enkel een een frame forward aan, de ander doet er ook nog wat ruimte bij voor email plus een paar accountjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan