• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

van listbox to TextBox

Status
Niet open voor verdere reacties.
LucB zei:
Vraag: Waarom test je zelf niet voordat je iets publiceert

Wigi zei:
Hier is een methode die niet afhangt van unieke waarden. Test het, hopelijk gaat alles goed en hebben we dit ook weeral samen afgehandeld.

Met alle respect, maar door beperkte tijd (het is weekend!) heb ik deze keer geen tests uitgevoerd. Wel heb ik nog expliciet aangegeven aan de vraagsteller van het eerst te testen. Of is het onvergeeflijk dat iemand een fout maakt?

Zulke opmerkingen lees ik liever niet meer, of het antwoorden op vragen van www.helpmij.nl zal snel verleden tijd zijn voor mij.

Laatst bewerkt:
Wigi,

Erg spijtig dat je zo moest reageren.

LucB zei:
Wigi,

Erg spijtig dat je zo moest reageren.

Luc, ik vond en vind dat ik gelijk heb. Weet je, ik ga letterlijk slapen met en sta op met vragen die gesteld worden op Excel forums en die niet beantwoord kunnen worden. En geloof mij, www.helpmij.nl is er daar slechts 1 van. (Merk op, het is nu zondagmorgen bijna 2u...) Als je dan zo weinig respect krijgt omdat je eenmalig een hele hoop code niet uitgetest hebt (én waarbij de vragensteller duidelijk aangezet wordt om dit wel te testen; dit lijkt mij trouwens het absolute minimum om gratis en voor niets antwoord te krijgen op alle mogelijke Excelvragen maar dat is een andere kwestie), dan schiet dit in het verkeerde keelgat. Het gaat hierbij dan nog om het antwoord van een vraag waarop de anderen geen antwoord blijken te hebben, waaronder jijzelf. Een beetje meer respect had geen kwaad gekund.

Vandaar de (volgens mij terechte) uitgesproken reactie. Ik denk dat velen hetzelfde zouden doen. Hoop dat je dit begrijpt. Graag een tegenreactie hieromtrent, Luc.

Wigi

Laatst bewerkt:
Oh ja, nog bijna vergeten, een aangepaste code. Ik ga niet meer zeggen of het nu definitief opgelost is of niet, maar ik denk het wel. Ik heb tests gedaan. Zie bijlage.

Bijlagen

Bedankt voor al jullie hulp.

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan