Van live terug naat hot

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
ik heb mij aangemeld op hotmail. nu heb ik (om te kijken hoe het er uitziet live geklikt)

hoe kan ik weer terug naar hotmail

mijn email adres is wel het zelfde gebleven met @hotmail.com en niet @live.com...

Waarom

Waarom wil je terug naar de oude hotmail, live-mail is misschien beter en zeker niet slechter.

Voor een live Email adres moet je opnieuw aanmelden.

Eric.:thumb:

nee

ik kan live niet verwijderen

het agaat om de webmail

niet om messenger

www.live.com
www.hotmail.com

als ik me op hotmail aanmeld heb ik ook livemail

hoe kan ik deze weer op hotmail zetten...:(

Waarom wil je terug naar de oude hotmail, live-mail is misschien beter en zeker niet slechter.

Voor een live Email adres moet je opnieuw aanmelden.

Eric.:thumb:

bij livemail vind hik het niet overzihtelijkj, en als ik ergens op klik, kom ik niet meer terug in mijn mail
en de mail komen ook niet aan.

bij @hotmail.com en ook niet bij @live.com
werkt gewoon niet vind ik zelf...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij doet alles het.

Gewoon op tabje post klikken en je krijgt je inbox te zien.

Eric:thumb:

P.S. Ik zou niet weten hoe je terug zou kunnen. Je kan wel een nieuwe hotmail aanmaken.

In Windows Live Mail, rechtsboven "Opties" klikken, dan onderaan lijstje "Meer opties", dan "Klik hier om de klassieke versie te gebruiken".

Ik denk dat je nog op meer Opties moet letten om Windows Live Mail aan je wensen aan te passen. Vergeleken met Hotmail vind ik het een grote verbetering. Probeer bijvoorbeeld maar eens foto's als bijlagen toe te voegen. (Je moet een beetje je best doen om alle mogelijkheden te ontdekken.)

Laatst bewerkt:
In Windows Live Mail, rechtsboven "Opties" klikken, dan onderaan lijstje "Meer opties", dan "Klik hier om de klassieke versie te gebruiken".

Ik denk dat je nog op meer Opties moet letten om Windows Live Mail aan je wensen aan te passen. Vergeleken met Hotmail vind ik het een grote verbetering. Probeer bijvoorbeeld maar eens foto's als bijlagen toe te voegen. (Je moet een beetje je best doen om alle mogelijkheden te ontdekken.)
]

zit is niet gelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan