van mp3 naar cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

genius1970

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
ik ben totaal niet bekend met het branden van cd's maar nu heb ik van lime wire een aantal nummers gehaald en die heb ik met nero op een cd gebrand maar nu speelt hij niet af op mijn cd speler omdat het nog steeds mp3 is. waar en hoe doe ik dit. :o

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor data-cd branden. Je moet audio cd kiezen, dan kun je het in een normale cd-speler afspelen. Let dan wel op dat je een beperkt aantal nummers op de cd kunt zetten.

Hoi en welkom op helpmij.

Het probleem is dat je het verkeerde type cd-compilatie hebt gekozen in Nero. Het is de bedoeling dat je Audio CD of Muziek CD (ik ken de exacte term niet in Nero) selecteert en dus NIET data-cd of cd-rom iso.

Met vriendelijke groet,

James

thnx

Hoi en welkom op helpmij.

Het probleem is dat je het verkeerde type cd-compilatie hebt gekozen in Nero. Het is de bedoeling dat je Audio CD of Muziek CD (ik ken de exacte term niet in Nero) selecteert en dus NIET data-cd of cd-rom iso.

Met vriendelijke groet,

James

ja wat een uitkomst deze site. ben mezelf alles aan het leren en kom steeds achter meer dingen. soms vraag je weleens mensen maar die gaan het zelf doen maar dan leer ik er niks van. nu stel ik de vraag en krijg uitleg. ideaal!!
ik weet nu wat ik fout heb gedaan . hij gaf aan dat het een iso cd was. ga gelijk ff weer proberen.

thnx:thumb:

Je hebt waarschijnlijk gekozen voor data-cd branden. Je moet audio cd kiezen, dan kun je het in een normale cd-speler afspelen. Let dan wel op dat je een beperkt aantal nummers op de cd kunt zetten.

ik ga het gelijk ff proberen. thnx:thumb:

@erbicom: ons antwoord was gelukkig eenduidig. :D

@genius1970: laat weten of het gelukt is he. :)

@erbicom: ons antwoord was gelukkig eenduidig. :D

@genius1970: laat weten of het gelukt is he. :)

heel gelukkig luister ik nu naar mn nieuwe cd van joe cocker:) nog 1 vraagje; hoe sluit ik deze vraag want ik klik net onderaan op vraag opgelost maar er komt geen slotje in het hood menu van brand software.

Laatst bewerkt:
Een slotje hoeft niet. Dat kunnen enkel de moderators en dat zullen ze enkel doen bij onderwerpen die tegen de regels zijn. Je wordt enkel verondersteld om op de "opgelost"-link te klikken zodat er in de lijst met onderwerpen een groen opgelost-vinkje achter je vraag komt. Maar je hebt er al op geklikt dus dat is in orde. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan