van MSN naar IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux2

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
28
L.S.,
Wanneer ik mijn browser aanklik krijg ik steeds MSN. Wat moet ik nu doen om uitsluitend IE9 op mijn beeldscherm te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Eflux2
 
Kan je even een Screenshot maken van het probleem want dit is vrij onlogisch voor ons.
 
Beste Nicj56,
Bedankt voor je reactie.
Hoe moet ik een screeshot maken en deze naar jou toe zenden resp. in dit forum plaatsen.
Groet,
Eflux2
 
IE9 is uw browser. MSN is een bepaalde website. Wanneer IE9 geinstalleerd wordt, is nl.msn.com de nieuwe startpagina. In uw geval denk ik dan ook dat u uw startpagina wilt wijzigen.
De startpagina is de eerste pagina die u krijgt te zien wanneer u de browser start. Bij veel mensen is dit bijvoorbeeld google.nl of startpagina.nl, etc,etc. Op de volgende pagina kunt u lezen hoe u de startpagina wijzigd: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Change-your-Internet-Explorer-9-home-page
 
Beste ?
Dank voor je reactie.
Heb jouw advies opgevolgd en ik kwam uit de startpagina van Windows IE9. Heb de gehele procedure afgemaakt en tot mijn verbazing kwam ik uit op bij Babylon. Via extra kon ik kiezen tussen Babylon of MSN. Het lijkt wel of mijn PC niet mee wil werken.
Vriendelijke groet,
Eflux2
 
MicrosoftHelpt , vooraleer ik hier een reactie plaats op uw raadgevingen, heb ik een kleine vraag naar u gericht. Bent u snel op de tenenen getrapt?

Eflux2 , voer dit uit.

open je Internet explorer
Ga naar Internet opties
Klik op tabbladje algemeen.
Bij startpagina Vul je een startpagina naar keuze in.
Klik op Toepassen > OK
En wil je van die Babylon Toolbar verlost geraken, plaats dan eens een HijackThis logje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan