Van Office 2003 naar Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Binnenkort krijg ik een nieuwe pc + Office 2007. Nu wil ik graag de oude bestanden van Word, Excel and Outlook meenemen, maar is dit wel mogelijk?
 
Binnenkort krijg ik een nieuwe pc + Office 2007. Nu wil ik graag de oude bestanden van Word, Excel and Outlook meenemen, maar is dit wel mogelijk?

Kun je toch gewoon op een extern schijfje zetten? Of op Cd...of als je je oude pc nog gebruikt kun je gebruik maken van gedeelde mappen. Je haalt ze dan zo van de ene computer naar de andere....genoeg manieren dus...:thumb:
 
Maar kun je de bestanden dan nog gebruiken in Word en Excel of Outlook? Ik zet ze inderdaad op een externe schijf. Al weet ik niet of ik de bestanden van Outlook ook kan meenemen en gebruiken.....
 
Maar kun je de bestanden dan nog gebruiken in Word en Excel of Outlook? Ik zet ze inderdaad op een externe schijf. Al weet ik niet of ik de bestanden van Outlook ook kan meenemen en gebruiken.....

Van Outlook durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Bestanden van Word en Excel zijn probleemloos in Office 2007 te gebruiken. Let wel op dat als je documenten in Word 2007 opslaat ze worden opgeslagen als .docx. Deze zijn dan niet meer te openen in 2003. (Alleen als je tijdens het opslaan kies voor ''dit document als word 2003 document opslaan''. Dan is het geen probleem.
 
Ja klopt alvast bedankt nu nog even onderzoeken hoe het zit met Outlook. Als iemand dat weet hoor ik het graag!
 
Ik heb ze nu in de backup staan Karine. Hopelijk verloopt dat goed straks.........alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan