van outlook 2003 naar outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben druk aan het zoeken........

Inmiddels aan dezelfde ontvanger een email gestuurd en wonder boven wonder zit diezelfde fout daar niet meer in ???! Misschien omdat ik de OPSLAAN opties voor Word heb aangepast en daarmee dus wellicht ook de spellingcontrole ofzo ? In elk geval lijkt het opgelost, dus kun je je zoekactie stoppen. Met grote dank voor het meedenken !
vr.groet, han:thumb:

mooi zo......

leestekens worden veranderd tijdens verzending

:(Helaas, dacht de oplossing te hebben maar het probleem bestaat nog steeds. Het ligt niet aan de versie ( 2003 of 2007) want ik zie het zelf ook in mijn verzonden mailtjes. Bij het opstellen zien alle tekens er nog normaal uit, tijdens het verzenden gebeurt er kennelijk iets waardoor sommige tekens veranderen in onleesbare taal. Euroteken, aanhalingstekens, accenten op letters e.d.
Kan het in geen knowledgebase vinden.

na heel lang zoeken en proberen lijkt het probleem te zitten in het gebruik van de ctrl-toets. zolang ik daar afblijf gaat alles goed. Maar met het maken van een euroteken ctrl+alt+5 worden ook alle andere tekens veranderd tijdens de verzending.

is er een andere manier om het euroteken te maken in outlook ?
han

alt 0128 €
dus alt (linker) indrukken en dan op het numerieke toetsenbord 0128 indrukken.

sorry, heb het geprobeerd maar ook dit veroorzaakt een verandering van alle andere tekens. Het gaat dus steeds alleen om accenten op letters, aanh.tekens en haakjes openen/sluiten.
als ik de alt en of ctrl toets niet gebruik gaat alles dus goed. Het wordt langzamerhand heel raadselachtig !

Heb het ( voorlopig) opgelost door de toetscombinatie Ctrl+Alt via Autocorrectie te vervangen door het geschreven woord euro. In elk geval het euroteken kan ik zo vermijden. Misschien komt er ooit een oplossing . Inmiddels de Herstelfunctie van Office 2007 gebruikt, plus Toevoegen van alle onderdelen van Outlook, maakt allemaal geen verschil, het probleem bleef bestaan.
In elk gevaal veel dank voor alle hulp !

vr.gr. han;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan