Van Outlook 2007 naar 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik heb nu Outlook 10 en zie dat het gegevensbestand na installatie in documenten wordt geplaatst en ook nog op een andere manier. Namelijk je e-mail adres met .pst eraanvast; dus egkok@chello.nl.pst, ipv outlook.pst zoals in 2007. Daar wordt ook geen enkele melding van gemaakt! Hoe krijg ik nu het bestand van 2007 in 2010??? Er zijn drie accounts en die staan nu alle drie in mijn documenten. In 2007 één outlook.pst bestand nl. C:\Users\egkok\AppData\Local\Microsoft\Outlook\outlook.pst voor deze drie accounts. Raar maar waar met googlen vind ik niets hierover of heeft niemand nog 2010????? Zie ik iets voor dehandliggends over het hoofd, want het is toch raar dat daar geen melding van wordt gemaakt??
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Kennelijk kan je ervoor kiezen per mailaccount een apart gegevensbestand aan te maken.
Hier vond ik er meer informatie over:

http://office.microsoft.com/nl-nl/o...in-een-ander-gegevensbestand-HA010356315.aspx

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook-help/CH010371340.aspx

Wanneer je de 'oude' situatie wilt, plaats je het pst-bestand in een door jou gewenste map en regel je in Outlook (zie de link) dat in die map naar het bestand gezocht moet worden.
Volgens mij overigens hetzelfde als in 2007 e.e.
 
Laatst bewerkt:
Niet hetzelfde! Zoals ik schreef 2010 plaatst het bestand per e-mail adres in documenten, als volgt: egkok@chello.nl.pst En 2007als outlook.pst in via het bovenbeschreven path. Als ik daar dus mijn oude bestand naar toe kopieer vindt outlook het dus niet want het zoekt in documenten. Ik ga nu even jouw links bekijken. Het vreemde is dat op een andere computer (64 bit) het wel werkte en nog vreemder vind ik dat er met geen woord over gerept wordt, voor zover na te gaan. Ik zal melden als het is gelukt
 
Oplossing heel makkelijk achteraf. Moet je dus wel even weten. Bestand>> openen> importeren. Voila
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan