van pc naar t.v. lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter bibba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Mijn moederbord is een Asus M2N-E
Mijn beeldkaart is een Asus EAx1300pro silent met (tv-out, dual vga, DVI-I, 256MB DDR2)
Gisteren gekocht een S-video miniDin male & 3,5mm mini-jack audio > scart (dit gekregen in de winkel waar ik mijn pc heb gekocht)

Heb de S-video aangesloten op de beeldkaart, de mini-jack weet ik niet waar het moet, en de scart op de t.v. . Zet mijn t.v. op het AV kanaal en start een film op vanop mijn pv via powerDVD, maar de film speelt wel op pc maar niet op de t.v. . Wat doe ik verkeerd ?
Mocht ik iets vergeten te melden zijn, vraag maar. Ben eigenlijk maar een leek.

Lees hier alles erover, overigens kun je een jack splitter aanschaffen, om de uitgang van de geluidskaart te delen, en er een verloop/verlengsnoer op te zetten, naar een dubbele tulp aansluiting.

Ook is dat te doen met een AV zender/ontvanger, dan heb je hem draadloos, van Marmitek, b.v.

Heb alles gedaan wat in uw link stond, maar ik vind nergens de tv terug op de pc.

Indien het s-videokabeltje, alleen in de videokaart gestoken wordt, kun je al de tv inschakelen, in het configuratiescherm van ATI, zo niet, is dat kabeltje dan wel goed?, en/of zit die er wel diep genoeg in?

Mijn tv is herkend, mijn bureaublad achtergrond staat nu ook op het av kanaal van mijn tv, maar als ik een film start speelt hij wel op pc maar niet op tv.

Je moet aangeven, dat de Tv de hoofdmonitor is, bij de videokaart instellingen.

Mijn tv is herkend, mijn bureaublad achtergrond staat nu ook op het av kanaal van mijn tv, maar als ik een film start speelt hij wel op pc maar niet op tv.

Kijk nog eens in die link, en bij de configuratie, over de overlapping, die staat nog niet ingeschakeld.

PS, op de tweede beeldscherm, NIET het "windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor" gebruiken.

Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie hulp, het is gelukt nu.
Grtz bibba.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan