Van pc naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

mart761

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Berichten
2
Hallo mensen,

ik ben nieuw op dit forum en heb er al veel aan gehad! Ik wil mijn pc doorlinken naar de tv om filmpjes te kunnen kijken, eredivisie live etc. Nu heb ik vandaag bij bcc kabels gekocht!

de kabel heet monster video 2 ( high resolution kabel) deze kabel heeft 3 kleuren rood, groen en blauw. Deze aansluiting zit zowel op mijn tv als pc. Nu heb ik alle vorige stappen gevolgd die hier op het forum gemeld waren.

Ik heb nu dus ook beeld maar het beeld trilt een beetje en hij is niet groot genoeg! Hoe krijg ik dit trillen weg en is er een mogelijkheid om het beeld groter te maken. Het is een tv van 81 cm kleinste plasma van LG. Er zit een nvida video kaart in de computer. En alle stappen die ik kan vinden op forums geven wel aan hoe je met xp het beeld op groot scherm kunt krijgen maar niet met vista!

Ik hoop dat er iemand is die me hiermee kan helpen
 
heb je dit al geprobeert ??

XP :


rechter muisknop op je bureaublad -->eigenschappen --> beeldscherm ? en daar dan je tv selecteren en dan de resolutie ofzo aanpassen?

VISTA :

rechter muisknop op je bureaublad -->aan persoonlijke voorkeur toepassen --> beeldscherm instellingen en dan daar het aanpassen


mvg,eric osman :)
 
Bedankt voor je snelle reactie!

Maar met deze instellingen krijg ik hem nog niet echt groter en breder. Welk beeldscherm moet ik nemen het tweede? En welke stand kan ik het beste nemen 1024 bij ... of nog iets anders.

Sorry voor de domme vragen misschien maar ik hoop toch dat er iemand is die mij kan helpen.

Ik heb hem nu gekloond past hij dan zijn resolutie aan de grote van de pc monitor? Als ik echter dual view gebruik neemt hij niet alles over van de pc. Dus hij laat niet zien wat we aan het doen zijn op het tv scherm. Bij dual view neemt hij dus alleen het bureaublad over. Hij geeft dus nu het beeld net zo groot weer als de monitor van de pc. Maar ik hoop dus dat ik het beeld kan vergroten!

Alvast bedankt

Voor de duidelijkheid het gaat dus om Vista
 
Laatst bewerkt:
Hallo,


Domme vragen bestaan niet ;) alleen domme antwoorden.

maar ik weet niet als het goed is staat de naam er onder ;) (bij je tv het merkt enz.)

voor de rest heb ik er niet echt verstand van ;)

sorry :(

mvg,eric osman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan