Van pc naar tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Kan ik films van mijn pc afspelen op tv zonder een nieuwe grafische kaart aan te schaffen?
Via een cat-kabel of zo?

Films branden doe ik al een hele tijd niet meer, ik zet ze op een usb en sluit die aan op m'n dvd-speler.
De meeste films worden afgespeeld maar het lukt niet altijd en rechtstreeks vanaf de pc zou natuurlijk nóg makkelijker zijn.
M'n grafische kaart is een ouwetje en heeft geen hdmi- en/of dvi-aansluitingen.

Groetjes,

Pandora

Laatst bewerkt:
Bedoel je vanaf je monitor naar je tv?

Als dat het geval is, kan dat niet.

Je kunt wel de hdmi kabel op de grafische kaart aansluiten "als het dat ondersteund" en dan vervolgens naar de tv.

Zo Thobas!

Dat was een rap antwoord! Het bericht stond er nog geen vijf minuten toen ik mijn denkfout ineens ontdekte :rolleyes:

Ik heb inmiddels het bericht veranderd want ineens zag ik op de afbeelding uit de monitorhandleiding dat de hdmi-aansluiting op de monitor een 'hdmi IN' is, dus dat van monitor naar tv kan dan nooit werken natuurlijk.
Zijn er misschien mogelijkheden om film vanaf pc naar tv te krijgen met een cat-kabel?
Ik heb tv van xs4all, dus zo'n kastje met een aansluiting voor een cat-kabel.
Kan ik daar iets mee?

ik heb nooit met xs4all gewerkt dus ik zou het niet zo goed weten of dat kan.
Maar ik denk dat het alleen voor internet is, als je de tv via internet wilt verbinden.
Ik weet niet of jou tv of dat kastje netwerk sharing ondersteunt. Dat je bestanden laat afspelen via netwerk sharing op de tv. Maar daar zijn ook zoveel verschillende soorten programma's van.

Sry maar meer weet ik ook niet. Ik heb hier nog weel een linkje misschien helpt het. http://www.computeridee.nl/workshops/windows-7/van-netwerk-naar-televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan