Van PDF naar PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Er bestaan verschillende freeware programma's om PDF-bestanden te maken. Maar hoe kan ik nu van enkele PDF-bestanden één PDF-bestand maken? M.a.w. ik wil bvb 4 PDF-bestanden samenvoegen tot één PDF-bestand. Is die mogelijkheid geïntegreerd in bovenvermelde freeware-programma's of bestaan er daar afzonderlijke freeware-programma's voor? Bedankt voor de hulp.

Oké dan is hetgeen ik in gedachten had (los van de vraag of dat ook gewerkt zou hebben) niet aan de orde. Ik ben bang dat ik je het antwoord schuldig moet blijven, want ik ken geen tools / progjes die dat kunnen. Een pdf is eigenlijk niet meer of minder dan een schermprint en daarom denk ik niet dat je die kunt gaan koppelen, maar goed ik weet lang niet alles. Misschien iemand anders?

Bedankt voor uw antwoord maar zou het probleem gemakkelijker op te lossen zijn met
MS Office 2007. Ook daar bezit ik een officiële versie van maar ik voel mij (nu nog) beter in mijn sas met Office XP? Dat zal dan waarschijnlijk wel een kwestie van "gewoonworden" zijn.

Nee, helaas, ik heb het zojuist geprobeerd met Office 2007 en ik krijg ze niet aan elkaar geplakt.
Je weet overigens dat er een plugin bestaat die het mogelijk maakt om een Word bestand rechtstreeks binnen Word te bewaren als PDF?

@Toedeloe : ik denk dat mrmusic je zojuist de gouden tip heeft gegeven. Als je die link bekijkt lees je o.a.:

pdfsam is an open source tool (GPL license) designed to handle pdf files. It’s released in 2 versions, basic and enhanced.

Requirements:
pdfsam branch 1: Java Virtual Machine 1.4.2 or higher
pdfsam branch 2: Java Virtual Machine 1.6 or higher

pdfsam basic:

A simple tool designed to split and merge pdf files. With it’s simple and intuitive interface you can:

•split your pdf documents (into chapters, single pages, etc.).

•merge many pdf documents or subsections of them.
•extract sections of your document into a single pdf document.
•mix alternate pages taken from two pdf documents in straight or reverse order into a single document.
•rotate pages of the selected pdf documents.
•visually reorder pages of a selected pdf document.
•visually compose a document dragging pages from selected pdf documents.
•save and load your environment to automatize your recurrent jobs.
•manage pdfsam settings and set an environment to load at start up.

Da's waarnaar je zoekt.

Bron: de link van mrmusic

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de opzoekingen. Heb uiteraard ook niet stilgezeten en heb verder gezocht. Ik ben uitgekomen op PDF995. Bestaat in gratis-versie maar dan moet je er een 2-tal minuten reclame bijnemen en bestaat is betalende versie. Ik heb het geprobeerd en het werkt uitstekend. Bestaat uit 3 delen. Zie de link hieronder.

http://www.pdf995.com/

Vermits de free-versie pdf995 mij toch niet zoveel voldoening geeft zou ik het toch graag proberen met pdfsam. Op hun website echter staat de basic-versie met 2 mogelijkheden en in elke mogelijkheid staan 4 filetypes. Vermits mijn Engels niet zo goed is wil iemand mij zeggen wat er nu precies moet gedownload worden om pdfsam te (kunnen) installeren? Ik heb het geprobeerd met Win32installer, echter zonder resultaat. Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan