Beste helpmijvrienden,
Ik heb voor mijn werk een website op www.centrumtheothijssen.nl/inschrijven
De websiute is een inschrijfwebsite die gemaakt is met web to date 3.0
Tot voor kort draaide dat prima.
Eind december heeft de provider op de domein een en ander veranderd; en is er overgeschakeld van php4 naar php5
Het gevolg: de website is nog mooi te zien, maar als ik een formulier invul en verzend, krijg ik netjes hartelijk dank voor de verzending, MAAR HET INGEVULDE KOMT NIET ( ZOALS HET MOET) IN MIJN EMAILBOX TERECHT.
Alles werkt behalve het verzenden van de gegevens naar mijn emailbox
Wat kan ik doen?
Ik heb bijgaand de php-script bijgevoegd (in versie 4) als worddocument die volgens mij voor de verzending zorgen
Kan iemand de bestanden zo repareren dat de website weer werkt en ik de inschrijvingen in mijn mailbox binnen krijg.
Ik heb voor mijn werk een website op www.centrumtheothijssen.nl/inschrijven
De websiute is een inschrijfwebsite die gemaakt is met web to date 3.0
Tot voor kort draaide dat prima.
Eind december heeft de provider op de domein een en ander veranderd; en is er overgeschakeld van php4 naar php5
Het gevolg: de website is nog mooi te zien, maar als ik een formulier invul en verzend, krijg ik netjes hartelijk dank voor de verzending, MAAR HET INGEVULDE KOMT NIET ( ZOALS HET MOET) IN MIJN EMAILBOX TERECHT.
Alles werkt behalve het verzenden van de gegevens naar mijn emailbox
Wat kan ik doen?
Ik heb bijgaand de php-script bijgevoegd (in versie 4) als worddocument die volgens mij voor de verzending zorgen
Kan iemand de bestanden zo repareren dat de website weer werkt en ik de inschrijvingen in mijn mailbox binnen krijg.