van plan om om nieuwe videokaart aanteschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet alleen niet waar ik de videokaart moet monteren, is het een insteek kaart of zo,n ding wat ik in zo,n gaatje moet plaatsen want ik heb 2 van die openingen voor zulke dingen.

En moet ik me huidige videokaart eruit halen of kan die er gewoon in blijven. Verbetert dat de prestatie of blijft het gewoon het zelfde als ik 2 videokaarten heb draaien?

Er is maar 1 slot waar die in past.En nee je kan dus niet met 2 kaarten werken.en hoef je ook niet uittehalen want je zit met een onboard chip.
Een voeding plaatsen is niet zo moeilijk qua kabels.Makkelijkste is om je pc op een tafel te zetten en de nieuwe voeding ernaast.Nu ga je 1 voor 1 de kabels proberen.Je haalt dus 1 kabel van je oude voeding los en kijkt op je nieuwe voeding naar dezelfde kabel/aansluiting.Dan weet je dus waar die moet komen.en zo ga je "droog"verder totdat je zelf ziet waar alles moet en dan kan je je voeding inbouwen.wellicht dus met iemand erbij met enig inzicht.En mocht je in buurt Nijmegen wonen wil ik dat ook nog wel doen...

EDIT: mijn voorgestelde voeding is maar een voorbeeld.in die prijsklasse is nog wel meer te krijgen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp.

Na augustus ga ik eens kijken wat me budget is en wellich zijn ze wel goedkoper geworden.

Dat zou kunnen ja en dan zijn er wellicht ook weer andere kaarten...
Je weet nu in ieder geval hoe het een beetje in elkaar steekt.En bij vragen weet je ons weer te vinden.

succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan