Van Pro naar Home...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo,

Ik wil de niet legale versie van XP-Pro omzetten naar een legale versie van XP-Home.
Kan ik Xp-Home gewoon over de Pro install doen zodat de andere programma's die geinstalled zijn op Pro (C:\) na de Home install nog werken?

Alvast dank voor reactie(s)

Daar vrees ikv oor, naar een legale professional zou eventueel gaan door de productkey te wijzigen. (alhoewel dat niet altijd wilt lukken).

mss helpt up of downgraden ook, maar aangezien je van pro naar home wilt, valt dat te betwijfelen:s

kan je vertellen hoe het komt dat het een illegale versie is?

Wat denk je zelf:D :D :D

Dat dit verschillende oorzaken kan hebben.

Ik ken iemand die heeft een illegale versie door een fout in de winkel!
je kan ook gewoon de productkey verkeerd hebben ingevuld, het kan zoveel oorzaken hebben.

@TS: waar komt je pc vandaan en wie, hoe, wat heeft het OS eropgezet?
Mss bestaat er een eenvoudige oplossing om van je huidige OS een legaal exemplaar te maken.

Hallo !

In Microsoft OS-systeem kun je in principe niet downgraden, en van Home Pro naar Home wordt als een downgrade beschouwd !

Gewoon de bestanden die je wilt behouden kopieeren naar een andere schijf/partitie of een extern medium en je Home-versie schoon installeren, dus opstarten van de XP-Home-CD, de partitie met Pro erop formatteren en installeren maar !

Greetz,

Harry.

Was er zelf ook al bang voor dat downgraden niet gaat lukken.

Na jullie antwoorden is dat voor mij nu bevestigd.
Ga dus maar back-uppen en dan 'schoon' en 'legaal' installen.

Een ieder bedankt voor de reactie(s)

Was er zelf ook al bang voor dat downgraden niet gaat lukken.

Na jullie antwoorden is dat voor mij nu bevestigd.
Ga dus maar back-uppen en dan 'schoon' en 'legaal' installen.

Een ieder bedankt voor de reactie(s)

Heb je hem zelf illegaal geinstalleerd?
anders is het mss te wijten aan een fout van iemand anders, een toevallige fout, die gemakkelijk verholpen kan worden,
of wil je echt per se xp home?

Zelf gedaan, dacht dat XP-Pro meer functionaliteit had, maar dat is voor privégebruik niet echt aan de orde.:o
Tevens kan ik met m'n originele Home versie gewoon weer updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan