van prof naar xp home?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hithotline

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2003
Heb hier een systeem met diverse problemen en gedoe met validatie.
Op de kast zit netjes een geldige licentiecode,maar vreemd genoeg heeft de eigenaar er een illegale xp prof opgezet.Ik wil nu dus zonder alles opnieuw te hoeven installeren naar xp home edition en tevens deze dus ook activeren met de licentie(daar is immers ooit eens veel geld voor betaald.)
Kan er op internet niet echt wat over vinden,alleen andersom wordt tot in den treure uitgelegd.
Wie het weet is heel slim

Je kan proberen je windows die er nu opstaat terug te valideren met de licentie die op je kast geplakt is.

Is mij al gelukt hoor. Heb 2 legale cd's van windows xp pro. Heb er echter maar 1 van gebruikt. Op beide pc met dezelfde cd xp geïnstalleerd en met 2 verschillende keys geactiveerd en dit deed ie bij beide pc's zonder problemen.

Is mij al gelukt hoor. Heb 2 legale cd's van windows xp pro. Heb er echter maar 1 van gebruikt. Op beide pc met dezelfde cd xp geïnstalleerd en met 2 verschillende keys geactiveerd en dit deed ie bij beide pc's zonder problemen.

Down gaat niet

je zal pro moeten verwijderen en dan home er op.
andere hkeuzen is er helaas niet voor je.

Wat bedoel je met down?

XP Home naar XP Pro bijwerken heet upgraden. Andersom heet het downgraden.

Downgraden is vrijwel nergens ondersteund. Soms is het mogelijk, maar het is zeker niet aan te raden.
De beste methode zou zijn om je bestanden te backuppen en met een verse installatie te werken van XP home.

Waarom zou je het uberhaupt willen xp home en prof zijn hetzelfde behalve dat proffesional beter ondersteuning heeft voor netwerken enzo

Waarom zou je het uberhaupt willen xp home en prof zijn hetzelfde behalve dat proffesional beter ondersteuning heeft voor netwerken enzo

Lees even de vraag door, dan snap je het.

(Mocht je bedoelen, waarom zou je XP pro willen ipv XP home: stel je vraag dan beter, en dat is een discussie die al vaak gevoerd is, waar je in feite zelf al het antwoord hebt gegeven)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan