Van *.pub naar *.pdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

aatalex

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om van MS publisher bestanden pdf bestanden te maken en zo ja, hoe dat moet?

Er zijn geloof ik wel gratis programma's waarmee je pdf's kunt maken die zich als printer installeren. Gewoon printen naar die printer levert een pdf op. Adobe Acrobat kan het, maar er zijn gratis alternatieven. Ik weet alleen zo niet welke.

Ik maak zelf gebruik van acrobat 6.0 maar daar krijg ik bij het maken van de pdf de melding dat: acrobat could not open *.pub because it is not a supported file.

Kun je een patch of iets dergelijks gebruiken om publisher bestanden wel suported te krijgen?

Ik gebruik zelf ook acrobat 6.0. Bij het afdrukken van een .pub bestand (vanuit publisher) staat er ook een printer genaamd 'Adobe PDF' bij. Deze levert een pdf bestand op.
Gebruik jij ook deze optie of probeer je hem vanuit acrobat zelf te maken?

Ik heb geprobeerd hem vanuit acrobat zelf te maken ga nu eens kijken of het vanuit publisher ook kan.

Ja en dat werkt dus wel.

Bedankt...

Hoi Aatalex,

Ik heb zojuist van een MS Publisher (.pub) bestand een PDF bestand laten maken met behulp van deze site

www.pdfonline.com

Gratis en binnen 10 seconden.....een aanrader!

Groeten,

Smubby

download eens FreePDFXP of PrimoPDF.
Met beide creeer je een virtuele printer. Door hier naar toe te printen krijg je een pdf bestand.
Het is ook mogelijk om toe te voegen aan een pdf-bestand.

Door een van deze te installeren kun je vanuit elk programma pdf's maken.

Beide programma's zijn freeware.

Voor PreePDFXP kun je ook de nederlandse vertaling downloaden. Voor PrimoPDF misschien inmiddels ook wel, heb ik niet gechecked.

Laatst bewerkt:
Kijk hier ook eens:
Code:
http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=285713

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan