• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Van Quattro naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Helper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Help!!!

Moet een heleboel formules omzetten van quattro naar Excel, is hier een handige manier voor?:(

Gaat dat niet automatisch als je het desbetreffende bestand opent vanuit het menu "openen bestand" ? Excel converteert en opent dan automatisch een Quattro bestand.

helaas niet

Nee, dit lukt Excel niet, hij geeft dan de melding dat hij formules e.d. niet kan overnemen of zoiets.

Misschien weet je nog iets anders????????? PLEASE???

Nee, helaas, een goede manier om alle formules om te zetten weet ik niet, ik vraag mij overigens af of het uberhaubt wel kan............

Laatst bewerkt:
Dat vraag ik mij dus ook af, kan namelijk niet alle functies van Quattro terug vinden in Excel.

Wat ik nog vergat :

De Helper, hartelijk welkom op de Helpmij !

Dank je wel, zal hier waarschijnlijk wel vaker gebruik van maken, hoop dat ik anderen ook eens kan helpen.
Zal in ieder geval mijn best doen.

Misschien tot later...

Ahum visiplan,

Neem aan dat ze mij hiermee bedoeld, dank je wel.

Hoop dat er nog iemand komt die wel een antwoord op mijn vraag en waarschijnlijk ook op die van jou (Visiplan) komt.
Schijnt dat wij met dezelfde vraagstelling hier op helpmij.nl zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan