Van tabblad verspringen zonder muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubengraafland

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Ik heb nog een computer met Win 95. Aleen daar zit geen Ps 2 poort op alleen een com poort. En ik ben me com muis kwijt. Maar ik las laatst in de computer totaal dat je ook je muis kan bedienen via het toestenbord. Maar daarvoor moet ik eerst met het toetsenbord de instelingen veranderen. Dus ik zit nu op het tabblad toestsenbord, en ik moet naar het tabblad "Muis". Maar hoe kom ik daar ???

Wie het weet alvast bedankt :):D:) Ik hoop dat je me kan helpen

Bijlage lukt dus niet :(:(: Maar dan leg ik het wel ff uit. Je gaat naar deze computer> configuratiescherm> Toegankelijksopties en dan moet ik zonder muis van Toestenbord naar Muis

Laatst bewerkt:
kijk in je mobo handleiding of er een PS/2 aansluiting op zit bij mijn asus pentium 1 mobo zat er wel 1 op maar niet zo n plaatje en aansluiting voor achterin in de kast als er wel een PS/2 aansluiting op zit ga dan es naar tweedehands winkel ofzo en zoek zo n achter plaatje met PS/2

En als dat niet het geval is gebruik dan tab kom je ook ver mee

hallo,

Met tab kan je wisselen van tabblad.

ALT + TAB is terug Hieronder nog een antal functies

Control + A = Alles selecteren

Control + C = Kopiëren

Control + V = Plakken

Control + Z = Terug/Undo

Control + N = Nieuwe pagina

Windows toets + M = Alle documenten minimaliseren.

Windows toets + R = Uitvoeren openen

Windows toets + E = Windows Explorer openen

Windows toets + D = Het huidige document minimaliseren of maximaliseren

Windows toets + F = Zoeken

Alt +Tab = Wisselen tussen documenten/mappen

Mvg Scoob

Geplaatst door _CompuFreaky_
kijk in je mobo handleiding of er een PS/2 aansluiting op zit bij mijn asus pentium 1 mobo zat er wel 1 op maar niet zo n plaatje en aansluiting voor achterin in de kast als er wel een PS/2 aansluiting op zit ga dan es naar tweedehands winkel ofzo en zoek zo n achter plaatje met PS/2

En als dat niet het geval is gebruik dan tab kom je ook ver mee

Met Tab verander ik niet van tabblad. Als ik tab indruk ga ik van Plaktoetsen gebruiken naar instelingen.

En er zit wel een ps 2 poort op voor de muis. Alleen hij zegt dat er geen muis op is aangesloten

Het is gewon een snaatje dat op het moederbors is aangesloten. Niet bij de onboard digen

Iemand op msn zei ook al met Tab lukt het. Maar dat werkt onder XP. Op die computer is win 95

Control knop en shift knop gelijk indrukken en dan met tab knop van tabblad verwisselen.Dan kom je op de muis en enter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan