Van tabel verwisselen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter tjis
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tjis

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Ik heb in Word mijn document verdeeld in twee kolommen. Dit doe ik omdat ik een A5 boekje wil maken. Hoe kan ik van de linkse naar de rechtse kolom springen.

TAB toets (terug shift+TAB) maar met muis/pijltoetsen moet ook lukken.

lukt niet

Nee dat lukt niet. Ik zal uitleggen wat ik heb gedaan. Ik heb allereerst de paginainstelling op liggend gezet, vervolgens heb ik twee kolommen geselecteerd via mijn icoon op de werkbalk. Nu zie ik dat er in het midden van mijn document in de lineaal een grijs stukje zit dat aangeeft dat er twee kolommen zijn. Met tab ga ik gewoon in de linkekolom de normale tabwerking zien (een stukje naar rechts springen dus) maar ik wil naar de andere kolom. Dit gaat niet met de muis of pijltjestoets. Ik kan alleen in de linkerkolom naar beneden. Wie helpt?

Kolommen is de "krantenstijl".
Dus de vervolgtekst loopt door naar de tweede kolom.
Alleen met enter kun je dan naar de andere kolom gaan. dus lege regels tussenvoegen.
Maar indien je met een tabel werkt kun je dus wel naar de andere cel van de tabel gaan.
Dit ( de cellen van de tabellen) zijn nl aparte werkdelen.
Twee kolommen zijn maar één werkdeel.

:cool:

Laatst bewerkt:
Ik heb het boekje gedownload maar krijg dan een kolom aan de linkerkant. Dit is wel A5 maar ik kan niet allebeid de pagina's zien. Ik denk dat ik me met bovenstaande oplossingen en die van jou wel zal redden, Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan