van telefoon naar telefoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The JM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Ik heb een vraagje over de SE W300i.

Een kameraad van mij kon (als ik hem toevoegde aan "Mijn Apparaten" en de verbinding toestond) in mijn telefoon komen en bestanden van mij naar zijn telefoon sturen. Maar ik kan die functie op mijn W300i niet vinden? Is die er wel?
Later hoorde ik ook nog dat er een bepaalde applicatie voor op de telefoon bestond waarmee je in iemand anders zijn telefoon kon komen. Wie weet hier meer van?

bluetooth app.

Z'n programma bestaat, je hebt ze onder de naam BleuSnarf , Bloover etc . De meeste die ik ken zijn alleen geschikt voor Smart Phones,of ze geschikt zijn voor SE weet ik niet.
Probeer Google eens ,succes.

Bedankt man! Ik heb 2 programmaatjes gevonden :D Ik ben hier thuis de enige met een BT-telefoon, dus ik ga maandag eens proberen op school :evil:
Kan het trouwens ook met een pc die bluetooth aan heeft staan?

Ik heb vanmiddag geprobeerd in de telefoon van mijn neef te komen, maar het is niet gelukt. Van W810i naar W300i (beide van Sony Ericsson) gaat dus niet lukken. Ligt dat aan SE?

bluetooth

Nee het ligt niet aan jouw of zijn toestel,maar aan de instellingen van het andere toestel .Als hij de bleutooth aan heeft staan moet deze zo zijn ingesteld dat andere bluetooth toestellen deze kan herkennen ,dus hij moet ingesteld staan op "herkenbaar voor anderen " en niet op beveiligde verbinding,dit betekent dat je alleen verbinding krijgt als je de koppelings code weet.:(

Hmm..Maar als ik gewoon een bestand via de normale weg wou sturen, ging dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan