van tv terug naar beeldscherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pwpollewop

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
hallo,

Mijn zoon heeft een video kaart in zijn computer gezet dat ie met een kabel de tv als beeldscherm gebruikte. Alleen nu wilt ie weer zijn beeldscherm of beide maar dat lukt niet meer. Ook als de kaart eruit is zie ik geen verandering.
Dacht installeer windows opnieuw op c en spaar de d schijf. Maar er is eigenlijk niks veranderd weet iemand waar en of er bepaalde instellingen zijn die ik moet veranderen.
In de catogerie beeldinstellingen lukt het niet. De kaart is voor hdmi kabel.
Ik weet het effies niet meer. Iemand een idee.

BvD yvonne

je legt het niet helemaal duidelijk uit (of ik lees niet goed: kan natuurlijk ook)

De computer was verbonden met de tv en dat ging goed.

Maar toen?
- hij wil dit niet meer?
- het werkt niet meer?
- hij wil ook zijn beeldscherm gebruiken?

terug naar beeldscherm

Ja hij wilde eigenlijk alletwee op de tv en beeldscherm maar hij had geen aansluiting voor de kabel dus heeft ie een losse videokaart gekocht het lukte niet allebei hij schakelde de monitor uit. Toen dacht hij dan maar weer terug op het beeldscherm maar dat lukt dus niet.
Zoals in mijn laptop zie je bij beeldscherm twee logo's van beeldschermen en kan je zowel op je laptop als t.v. beeld hebben. Maar in zijn beeldscherm instellingen staat maar een logo en kan daar niks meer veranderen. Toen dachten we we halen de kaart eruit kijken wat ie dan doet maar toen pakte die het beeldschermp ook niet.
Vroeg me af is het toch ergens een instelling.
Zo wat duidelijker of nog steeds niet.

Gr. Yvonne

Laatst bewerkt:
je legt het niet helemaal duidelijk uit (of ik lees niet goed: kan natuurlijk ook)

De computer was verbonden met de tv en dat ging goed.

Maar toen?
- hij wil dit niet meer?
- het werkt niet meer?
- hij wil ook zijn beeldscherm gebruiken?

is nog steeds niet opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan