BiZiMDiYaR
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2010
Goedenavond,
Ik heb een excel sheet met onderstaande tabbladen.
zie bijlage:
1) Status Pickticket ( Packed, picked etc... )
2) Pickticket nummer ( trackingnummer met in de rij ernaast, de PT nummer... )
3) Trackingnummer van vervoerder ( geen trackingnummer = n/a )
Nu wil ik de data op deze sheets, gaan combineren op de eerste pagina, en de Status van de Picktickets weten, die geen trackingnummer hebben. Dus in sheet 3, komt de vervoerders info en vanuit de andere sheets, moet er dan 1 sheet komen, waar alle n.a in staan met de Pickticket nummer en status ernaast. Kan iemand mij hierbij helpen, hoe dit te doen. Dus je werkt in feite terug, van sheet 3, naar sheet 1 en de info komt op blad 1 te staan... met alleen diegene die geen trackingnummer hebben, op sheet 3.
Hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest...
Alvast bedankt.
Ik heb een excel sheet met onderstaande tabbladen.
zie bijlage:
1) Status Pickticket ( Packed, picked etc... )
2) Pickticket nummer ( trackingnummer met in de rij ernaast, de PT nummer... )
3) Trackingnummer van vervoerder ( geen trackingnummer = n/a )
Nu wil ik de data op deze sheets, gaan combineren op de eerste pagina, en de Status van de Picktickets weten, die geen trackingnummer hebben. Dus in sheet 3, komt de vervoerders info en vanuit de andere sheets, moet er dan 1 sheet komen, waar alle n.a in staan met de Pickticket nummer en status ernaast. Kan iemand mij hierbij helpen, hoe dit te doen. Dus je werkt in feite terug, van sheet 3, naar sheet 1 en de info komt op blad 1 te staan... met alleen diegene die geen trackingnummer hebben, op sheet 3.
Hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest...
Alvast bedankt.