van video camera naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heeft 'ie waarschijnlijk toch een capturekaart oid gebruikt, want het is hem al een keer gelukt.
Misschien wel een externe via USB.
 
A.J. zei:
Wat jullie beide nodig hebben is een beeldbewerkingsprogramma zoals Pinnacle Studio of Moviemaker.
Daarin kun je aangeven welke input je wilt gebruiken voor de invoer van zowel je video als audio signaal.
Wanneer je dan een capture/video/TV kaart hebt, kun je die selecteren, want die wordt namelijk WEL herkent door je PC.
Het is echt heel simpel.

PdG zegt: Jaaaaahaaaa..... :thumb:
Goed dat A.J. mijn geheugen opfrist:
Ik heb idd in een ver verleden Pijnaccle gebruikt (kreeg ik toen bij mijn dvd-brander), maar zoals mijn benaming al zegt; daar kon ik niet fijn mee overweg.....:eek: (alhoewel kheb r toch iets mee bereikt blijkbaar.....:) ),
ben dus weer teruggestapt naar Nero.


Toch maar s uit de "oude doos" halen denk ik.....

Wordt (weer) Vervolgd....

Peter
 
Laatst bewerkt:
Doe je best PdG,
je kan het.........................................:D
 
van analog naar pc

Hallo allemaal ik haal weer een oude thread naar boven ik heb er tot nu toe redelijk wat aan gehad ik ben zelf namelijk ook bezig met de analoge sony camera om de bandjes/tapes hiervan op mijn computer te krijgen. Nu heb ik op een andere computer ook een mx440 videokaart waar een geel poortje op zit. Er staat helaas wel OUT bij:( betekend dit echt dat ik hem hiermee niet kan verbinden?
 
Je kunt hem er mee verbinden, maar er niet mee opnemen, het is toch geen capture kaart, alleen een videokaart met een TV out.:confused:
 
Dus hij kan met de pc verbonden worden maar de 'bestanden' die op de videocamera staan kan ik er niet afhalen? Wat is dan de functie van out functie.
( Bedankt voor de reactie trouwens, had niet verwacht dat er nog gereageerd zou worden (y) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan