van vista naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk556

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
2
:thumb:Ik wilde Windows 7 installeren maar kwam niet verder dan bij het kiezen van de schijf waar deze op moest, de c: schijf stond er niet bij wel de d:schijf ik heb n.l 2 schijven er in zitten, dacht dan maar op de d: schijf toen kwam er te staan, Er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden.Zie de logboek bestanden van setup voor meer informatie. Daarna heb ik bij schijfbeheer gekeken en daar stond de c:schijf ook niet bij. De computer draait nu op windows Vista en bij mijn computer staat de c:schijf wel. Heb daarna nog een upgrade geprobeerd maar geeft na enige tijd aan kan niet verder installeren ivm het ontbreken van een stuurprogramma. Zou iemand mij hier kunnen adviseren hoe verder te gaan. B.V.D:shocked:
 
Koop een externe hardechijf van 500gb en zet daar al je bestanden foto's ect. op.
installeer windows 7 clean en zet alle bestanden van je externe hardeschijf in je nieuwe windows 7.

mvg Patryk
 
Je moet effe één van je partities formatteren als je de boel gaat installeren.
In dat installatiescherm staat iets van "Geavanceerde instellingen" daar moet je op klikken, dan krijg je formatteer-mogelijkheden. Als je een partitie heb geformatteerd is hij geschikt voor een installatie.
Beter is altijd om een clean install te doen; je complete harde schijf formatteren. Maak alvorens een back-up van je belangrijke bestanden!
 
probleem opgelost

:cool:probleem opgelost na 4 keer rebooten ging hij eindelijk verder, Toch bedankt voor de:thumb: reactie's:D:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan