Van Vista naar Windows7 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plainme

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Beste Forumleden,

ik heb dit weekend wat problemen gehad met de laptop. volgende is gebeurd.
Deze starte niet meer op met het besturingssysteem Vista. wel was het zo dat ik ervoor al wat probleempjes detecteerde. ( drivers van cdrom weg, printer die niet meer goed functioneerde....) en zaterdag deed deze niks meer. Ik heb van armoede de versie windows 7 gaan kopen en deze geinstalleerd ( dit op aanraden van de winkel) ! nu is het zo dat ik een groot deel van belangrijke documenten niet meer terug vind die op mijn bureaublad stonden van vista. Ik heb wel een directory windows.old maar daar vind ik deze niet terug!

Enig idee hoe ik beide eventueel nog zou kunnen opstarten of toch op zijn minst naar het bureaublad van vista terug grijpen????

Graag een dringend antwoord aub.

Alvast bedankt en hopelijk tot binnenkort
Grts
Marc

1.
Terwijl de notebook pc in Windows werkt klikt up op Start , selecteert u Computer en dubbelklikt u op het pictogram van de vaste schijf (meestal Lokaal station C: genoemd) om de lijst met mappen uit te breiden.
2.
Blader door de mapstructuur om de map C:\Windows.old\Documents and Settings\ te vinden.
3.
Dubbelklik op de map met uw oude gebruikersnaam (of beheerdersaccount) om de map te openen. De bestanden die automatisch werden opgeslagen tijdens de upgrade verschijnen aan de rechterkant van het venster (Mijn documenten, Favorieten, etc.).
OPMERKING: Als C:\Windows.old niet bestaat zijn alle oude bestanden tijdens de upgrade verwijderd.
4.
Kopieer de bestanden die u wilt bewaren uit deze back-upmap naar de nieuwe map C:\Gebruikers\<Gebruikersnaam>\Documenten .

Wanneer u alle gewenste bestanden naar de nieuwe mappen hebt gekopieerd en als u ruimte wilt vrijmaken op de vaste schijf, kunt u de gehele map C:\Windows.old selecteren en verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan