van vista naar xp Acer Aspire 7520 - 7A2G16MI

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe krijg ik visa er weer op want die schijf is verwijdert terwijl ik XP op data D had geinstaleert

je wilt xp en vista allebij erop zetten?
dan zou je in xp even moeten gaan en kijken of de partities kloppen... en dan zou je vista zo op de andere partitie kunnen zetten...

dat had ik al vista en xp op aparte schijve maar me broer had de schijf van vista verwijderdt

dus je hebt nu alleen de partitie van de xp schijf nog?

zo ja dan zou je een nieuwe partitie meoten aanmaken...
En hier vista op instaleren... of begrijp ik je nu verkeerd?

ik heb geen cdtje om vista terug te instaleren

en XP werkt gewoon maar kan ethernet controller en nog paar drivers niet herkennen

en XP werkt gewoon maar kan ethernet controller en nog paar drivers niet herkennen

en ik zoek alleen een ethernet controller zo dat ik met de laptop op internet kan en dan een scan kan laten doen

laat me even een screenshot erop maken

Laatst bewerkt:

en ik zoek alleen een ethernet controller zo dat ik met de laptop op internet kan en dan een scan kan laten doen

Kan je niet op een andere pc (als je deze mogelijk hijd hebt) het genen wat je wild hebben downloaden en dan via usb stick o.i.d. het overzetten?
Als je geen internet hebt kan je ook niet de goeie drivers downloaden natuurlijk haha :thumb:

ik zit nu ook op een andere laptop

en die site had ik al gepobeert maar niks werkte of ik weet niet wat ik moet downloaden

Eerst de chipset drivers voor xp downloaden en installeren

hier een foto en de windows versie is sp3

screensho.jpg
[/IMG]

NVDIA Chipset Driver v1313
windows XP

is dat de enige want zie geen andere chipset driver

en nog iets hoe kan ik me XP van engels naar nederlands talig zetten.

en als ik op een site naar benede scroll gaat die langzaam komt dat omdat ik nog niet de video driver heb geinstaleerd?

XP omzetten van Engels naar Nederlands gaat niet
Dat andere inderdaad door missende videodriver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan